neděle 8. ledna 2012

1.týden - ZAČÍNÁM

2.1.-8.1.2012
....pokusím se vypsat z prvního týdne roku 2012...
....včera jsme byli na baráčku všichni....jak na novej rok, tak po celej rok...děti si hrály ve vyhřátým obýváku a my s Tomem dávali dohromady naší novou starou postel od Lucky...musíme si ještě objednat rošty a matrace...


...v pondělí se tu vystřídali mamina s dědou....a já si odpol skočila na barák zklidit kartony od krabic a vyklidit všechno z oken, který nám zítra přijede umejt úklidová firma....jupíííí
...přijely hned ráno....z auta vyskákal 4 statný ženský a za 3 hodiny měly hotovo....já bych tam sama asi vypustila duši....byla jsme tam s nima, protože Tom neměl důvěru je tam nechat samotné....tak jsem si zatím umyla v přízemí všechna skla u dveří a vydrbalal vchodový dveře....pak jsme zametla celej barák, aby tam nezůstal zybtečně bordel...z baráku jsem pak letěla rovnou na kosmetiku a domů...maminami předala spící terinlu a frčela domů....pak dorazila Katka na kafe a nakonec ještě babí L....přímo návštěvní den...
...další den jsem musela za truhlářem, doladit nábytek do obýváku...zase hlídala mamina, zlato moje...oběhla jsem si po městě další pochůzky...
...čtvrtek propršel a byli jsm edoma celej den....Tom nám přivezl k véče mekáč...to bylo radosti....i se zmrzkou, mňam
...v pátek byl na baráku na chvilku Kamil a udělal pár věcí v dolní koupelně...odpol, když přišel děda, tak vzal Terinku ven a já zašla na barák olepovat sokly, dveře a koupelny, protože Tom tam bude o víkendu malovat....ještě se někde štukovalo a někde jsou zdi špinavý...něco na mě asi leze, není mi nejlíp, tak jsem zvědavá jestli ulehnu jako poslední v řadě nebo vydržím...


...nevydržela jsem....bolí mě celej člověk....ráno jsem ještě zvládla s Tomem dooblepit koupelny a on se tam po obědě vrátil malovat....Maty jel k Honzíkovi a zůstal tam spát....Tom se vrátil navečer....vymaloval co bylo potřeba a ještě přidělal skříňku nad umyvadlo...a já odpadla...
...nedokázala jsem v neděli vstát, tak se o Terinku staral Tom a já vylezla až někdy v 10h....zrušili jsme obě naplánované návštěvy co měli přijet za námi na barák...Tom se tam odpol sešel s Lyžákem, co se přijel podívat a přidělali spolu další skříňku v koupelně...

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak sleduju, že opět v poklusu, ale už se to fakt rýsuje. Moc díky, že píšeš dál, už jsem byla nervózní, jak to u Vás pokračuje. Doufám, že nejsi nemocná.Iva

klarissa řekl(a)...

Ano, zatím se pořád něco děje, tak píšu...už se těším, až bude vše hotové a bude klid hlavně na fotky :o)