neděle 22. ledna 2012

3.týden - NABÍDKA

...16.1-22.1.2012
....pořád se něco děje a já v tom mám hroznej hokej...celej comp mám polepenej papírkama s poznámkama kde co a jak....
...konečně jsme šly skoro po měsíci na cvíčo...Maty se vrátil v pondělí ze školy s bolavým břichem, ležel a nešel na anglinu....večer mu bylo tak nějak stejně, ale do školy zítra pomaže...


...a já v úterý ráno mazala na barák....hodil mě tam Tom...Teri zase hlídala mamina....na 8h jsme byli domluvený, že nám přijde podlahář vyměnit přechodový lišty a kliky co jsme reklamovali a dodělal nám lišty, které končí u linky, protože předtím jsme nevěděli jak to vyjde....do toho Tom volal, že přijedou truhláři a neplánovaně  přivezou hotovej stůl a těch pár věcí-lišty a tlumiče, co chyběli....a taky mrknou na ten jeden díl knihovny, co vyrobili jinak než měli....do toho se tam přišla podívat mamina s Terinkou na hotovou kuchyň....truhláři přivezli nový prkno, část kuchyně rozebrali, prkno vyměnili a zase odjeli...super přístup...přesto, že to nemontovali oni, tak nám to vyměnili bez keců, rychle a zadarmo...stůl vypadá dobře, ale je těžkej jak kráva....nemohly jsme s ním s maminou pohnout....holky pak odešly na oběd a já zase uklízela....a čekala na to, až přivezou nové rošty a matrace....chlápek mi to hodil až nahoru do ložnice...rošty jsem hned dala na postel a zjistila, že jsou provlhlý a je na nich místama plíseň....ještě to někoho překvapuje?....mě ne...hned jsem to hlásila Tomovi, kterej je objednával, aby tam okamžitě volal a nahlásil to, aby pak neřekli, že jsme je někde nechali zvlhnout my....tam mu řekli, že to není možné, že je to jen zbarvení dřeva...to jo to tam bylo, ale plíseň teda poznám....i Tom večer potvrdil, že se mu to taky tak zdá....pořád nějaký průsery, my se toho snad nezbavíme....

...ve středu přijela dopol Janinka....zbalily jsme fidlátka a přejeli na barák....chtěla jsem kromě pokecu, vyzkoušet blesk mimo tělo....trvalo mi než jsme to vůbec nastavila, ale pak už to docela šlo....nevypadá to nejhůř, tak jsme ráda, že jsme to vyzkoušely....teri byla s námi, takže nebyl čas a ni klid na nějaký klidnější focení....pak už mi tam obě skandovali, že chtějí pizzu a tak jsme jely na oběd domů....Teri šla chrnět a my ještě pokecaly...

...dnešek byl návštěvní...dopol přijel děda za Teri a já si skočila do města vyřídit banku, truhláře, inzerát a poštu....po obědě přijela mamina a zůstala celý odpol....protože přijel aještě Katka a jely jsme se mrknou spolu na barák na kuchyň....Terk zůstala s maminou doma, abych jí nemusela zase oblíkat a tahat ven, když pršelo...s katkou jsm esi dali u našeho nového stolu první kafe a čaj a ona mi udělala  nabídku, na kterou se neříká NE, ale přesto to musím promyslet....pomooooc, jsme tak neschopná dělat rozhodnutí....večer se vrátil Tom, který byl od včera pracovně pryč a přivezl varnou desku, kterou nám věnovali děda a babí z Jablonce, protože si koupili před časem jinou...

...v pátek jsem se věnovala přípravě zásob klukům na hory....hned ráno jsme upekla perník, pak skočila nakoupit, uvařila omajdu na špagety, aby měli kluci oběd-Maty si přivedl Lukáše- a zbytek si vezmou sebou a večer jsme jim smažila řízky na cestu...odpol jsem ještě zaběhla s teri  na barák zavřít okna vyfotit desku....Tom večer ještě uvařil buřťák a začali jsme teprve balit...ale zvládli jsme to docela rychle a jen do dvou tašek....během dne Tom řešil reklamaci roštů....mluvil přímo s výrobcem a ten přiznal, že se to stát může a domluvíme se ev na výměně...Tom je ráno nastříkal savem proti plísni a fleky víceméně zmizeli, takže to opravdu byla plíseň...

...sobotní vstávání v 6h nic moc....jediná čiperná vyskočila Teri...kluci odjížděli v 7h směr Itálie...já pak ještět vklouzla k Teri na gauč pod deku a válela se....dopoledne začalo sněžit a odpol už bylo venku dobrých 5 cenťáků...šly jsme se Teri projít do krámu a zpátky....dál to nešlo, foukal vítr a sněžilo nám přímo do oči, což se Teri nelíbilo....snad ten sníh vydrží aspoň do zítra...

...nevydržel....už v noci začalo pršet a sníh do rán askoro všechen zmizel...šly jsme se s teri projít aspoň na chvilku ven a Teri si užívala každou hroudu na kraji chodníku, do které mohla šlápnout....po obědě šla chrnět ajá trochu poklízela....večer dorazil děda z Jablonce....dal si véču a hned se dal do vaření....naložil si masíčko na karboše a na čínu...mě se konečně podařilo dostříhat a vypálit dovču v Itálii z roku 2010, tak jsme si to i s Terinkou pustili....šla spát pozdě a já doufala, že si ráno přispí...my se pak s tátou zakoukali na film a šli spát v 1h v noci....cvoci, no...mě se spalo blbě a byla jsem pořád vzhůru....mám před sebou náročnej týden na baráku, bez Toma a bojím se, co se zase posere... :o(

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Zdravím:)
To je síla, co vše musíte řešit.... jak se říká, když se to .... tak se to .... . Snad už bude vše v pořádku a nebude třeba nějakých reklamací!!Držím palečky!
Kuchyň je nádherná ,barvy přesně podle mých představ.. už se těším na pokračování ...
Petra

klarissa řekl(a)...

Díky, Petro, tento týden řeším 3 reklamace, tak uvidíme jak to dopadne....už jsem nějak přivykla a nenervuju se...