neděle 5. února 2012

5.týden - KRABICÉÉÉÉÉÉ

30.1.-5.2.2012
....další týden jsem začala prací....doma jsme dopol žehlila, pak jsme šly s Terinkou na cvíčo...po obědě jsem předala Teri mamině a šla na barák....ráno tam Tom odvezl další přepravky s knížkama, tak jsem je zaparkovala do knihovny....sundala jsem ochranný folie z dvířek a šuplíků v kuchyni, umyla je...pak jsme se konečně dostala k opětovnému umytí spodní koupelny, po malování....jen podlaha ještět počká....pak si mě tam vyzvedly holky a šly jsme domů...


...venku mrzne až praští, ale svítí sluníčko....za oknem to vypadá dobře....venku už je to horší...dopoll jsem hodila batoh na záda, do každý ruky tašku a za jeden prst se mě držela terink a vyrazily jsme na barák....odnesla jsme tam matyho sbírku her, vyložila co tam Tom zase ráno navezl a odnesla složený přepravky domů, abych je mohla zase naplnit na další den...Mates jel rovnou ze školy ke kámošovi....vysvědčení teda letos ke chlubení nemá, protože 5 dvojek už je dost a jsou hlavně zbytečný, protože je to jenom z lenosti...odpol jsme s Teri ještě zašly do tesca a vzala jsem si tam 2 bedny od banánů, aby byl denní přesun rychlejší...


....tak je to zase tady...Teri začínají nudle...teče jí z nosu jak z vodovodu...odpoll se tu stavila mamina, protože nám na barák přivezli truhláři skříňku co předělávali a já nechci tahat Teri v tom mrazu zbytečně ven...večer jsme podepsali smlouvu o pronájmu bytu, takže máme ještě pár dní na přesun....koncem února už budeme pryč...


Terk dál nudlí, stříkáme, smrkáme, odsáváme...dala jsem se do třídění jejího oblečení, abych to zbytečně netáhla na barák....něco prodám, něco dám, něco vrátím a zbytek se přestěhuje...odpol přišel děda za dětma a já šla zase vyskládat další krabice na barák...pomalu přesouváme do Matyho pokojíčku i jeho věci...


....Tom má dopol kontrolu na úrazovce a rtg ramene, takže předtím jsme stačili navozit dvě auta věcí na barák....maty má den prázdnin a hlídat přijela mamina...já pak na baráku zůstala a třídila věci co kam dáme...už jsou tam všechny knížky, lyže, věci na stanování a další a další, co už v bytě není potřeba...a po obědě konečně přijela sušička...odcházela jsme skoro ve 3 hodiny,ale bylo tam uklizeno a všechno srovnáno...


...sobotní dopolední nákup, k obědu mekáč, Teri spaní a šup na barák...vezli jsme tam další věci...takže vyházet, zařadit, poklidit....Tom přidělal žaluzie v koupelně, věšáky na chodbě, srovnal všechny mezery u šuplíků a dvířek v kuchyni, složil skříňky v šatně, co tam odvozil ráno a pár dalších drobností...do toho jsem tam měla pozvanou zářijouvou nevěstu s ženichem na domluvení fotek ze svatby...stavil se tam i děda a pak na nás čekal doma s dětma...Terezce se začíná zaplňovat pokoj hračkama...


...nedělní dopoledne opět na baráku...tentokrát konečně vyšla návštěva babí Lídy, Jany a Honzíka...od vánoc jsme to přesouvali kvůli nemocem...konečně viděli baráček tak nějak hotovej...pak jsme si odvezli babí k nám na oběd a hlídání dětí...ještě jsme jí tam přivezli druhou babí, aby si pokecaly a jeli jsme do Ikey...tam jsme sehnali skoro všechno co jsme chtěli a vraceli se domů ještě přes Hornbach...Tom pak odvezl babičky domů, protože byl zase mráz, sněžilo a skoro večer....nějak jsme to protáhli...

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tý jo, zírám a je to úžasné, díky za tip s obývákem a knihovnou, je to fakt bomba a krásně se to tam zabydluje... Těším se na další fotky a psaní. Moc zdravím a marůdek malý, ať je brzo fit... No a vysvědčení na kluka taky dobrý. Krásné i když mrazivé dny Iva

klarissa řekl(a)...

Ivo, děkuju....tvoje komentáře mě vždycky potěší....K

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,
finále se blíží, moc pěkné to budete mít. těším se na další fotky a čtení.Marodům přeji brzské uzdravení. Vysvědčení měl Maty pěkné, u nás bylo o něco horší a taky z lenosti:(

Krásnou neěli, přeji..Petra.

klarissa řekl(a)...

Díky za přízeň, Petro.