neděle 12. února 2012

6.týden - FINIŠUJEME

6.2-12.2.2012
...dneska jsem se odpol stavila v práci...nejdřív se zeptat na místo, což teda není jistý a mám přijít v dubnu...a pak za holkama....skoro po roce od otevření, jsem se konečně šlal podívat, jak to na novém JIPu vypadá....mají zrovna sanitární týden, takže mi to Irča a Simča všechno v klidu ukázaly...a pak jsem si je pozvala na kafe na barák...Simča nás tam hodila autem...Pavel tam dodělával ještě zářivky pod linku a zásuvku na telku....daly jsme si s holkama kafčo a pokecaly u velkého stolu s výhledem do zahrady...byly taková moje první návštěva....
...v úterý na mě skočila nudle, ale šílená...takže tu nudlíme spolu s Terinkou...
... středa....všem ještě jednou děkuju za přání k narozkám...dopol přišel děda pohlídat Teri a já šla ke kadeřnici ošmikat a zabvit šedin....po obědě přišla mamina a já šla na barák na další uklízení a uložení věcí, které tam Tom ráno přivezl...barák se začíná plnit a z bytu se stává holobyt každým dnem víc a víc....
...huráááá...snííííh....asi 3cm, ale je tam...takže odpol, hned jak se teri vyspinkala, jsem jí oblíkla a mazali jsme is Matym ven...jen před barák, na 2metrovej kopeček, ale i tak byla Teri na bobech spokojená a užili jsme si to...


....v pátek jsem pokračovala ve vyklízení a plnění tašek a beden...musím přemýšlet, co ještě na těch pár dní budu potřebovat v bytě a co může zmizet do baráku....odpolpřijel Tom dřív, tak vzal dětičky na boby na lepší kopeček a já se dala do žehlení....pak jsme zajeli na nákup do kaufu...a Tom usmažil k véče bramboráky, mňam....
...SVATBA....dneska jsem byla s Katkou fotit další svatbu....Tom mě hodil dopol na kladenskou radnici, kde jsme se sešly s Katkou a čekaly na svatebčany...obřad byl velmi krátký , až nedůstojně....pan oddávající asi pospíchal na oběd....už jsme ho zažily jednou a bylo to to samý....pak jsme přejížděly na hostinu a po obědě jeli fotit novomanžele na rybník...byl hroznej mráz, ale sluníčko a sníh....Saša i Martin byli statečný, že to vydrželi...Katka mě pak hodila za Tomem s dětma, který zase bobovali u školy....přes den děti hlídat děda a Tom dodělával na baráku police do skříně a byl za truhlářem pro předělanej stolek...



...na neděli jsme si objednali babí Lídu....dopol jsme zajeli na barák s dalšíma bednama a věcma a Tom konečně vyřešil skříňku na odpadkovej koš...pak jsme zajeli na oběd domů a nechali tam babí s dětma a jeli zase na barák....já třídila, uklízela a Tom dodělaval různý "drobnosti"-zrcadlo, výsuv na pečivo, co jsem si vymyslela, rohy atd...

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Zdravím po víkendu a děkuju za zajímavé čtení a parádní fotky..Škoda, že nebydlíš blíž, hned bych tě požádala o focení rodinky. Přeju ti, ať přesun probíhá pokud možno v pohodě a bez stresů.PS: Já to před cca 5 lety odnesla parádním zánětem v prsu a to jsem už dcerku měla 9ti měsíční, no tak ať se ti choroby vyhýbají obloukem. Iva

klarissa řekl(a)...

Ivo, díky....přežívám, zabydluju, zvykám si....a nestíhám vůbec nic....ještě, že jsem na MD...:o)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, jsem vyhlížela další info. Doufám, že jsi v pohodě a jen nestíháš.
Iva

klarissa řekl(a)...

Ahoj Ivo, jsem v pořádku,jen nějaknestíhám....snažím se tu zvyknout, zabydlet, dodělat a taky dělám na fotkách pro nevěstu....ale mám rozepsáno a brzo zveřejním...možná už dneska....ted mizím smažit řízky :o)