úterý 15. července 2008

158.den

...druhý autový a první blicí den...Maty se ráno probudil s tím, že mu je špatně, bolí ho bříško a chce se mu zvracet, což se mu povede asi během hodiny...zůstáváme tedy v pokoji a poleháváme...odpoledne si Maty vlezl do bazénu a šli jsme si pinknout i na pláž, kde ho zase začalo bolet bříško, tak se vracíme na pokoj...k večeru vyrážíme k nedalekému jezeru Kournas, je to největší sladkovodní jezero Kréty s nádherně čistou vodou,...půjčili jsme si na hodinku šlapací katamarán,... Maty se zdá celkem v pohodě a dokonce si v jezeře i zaplaval...vracíme se na večeři a po ní jsme se rozhodli jet na večerní procházku Rethymnem, vzdáleným asi 30km...Matymu je opět špatně a pod benátskou pevností zvrací tu trochu špaget co jsem mu vnutila k večeři...mám starost co mu je a procházka mě nebaví...kluci šli na průzkum pevnosti a já čekám před branou...poté procházíme v rychlosti starým městem k autu, nemám čas, náladu ani dobré světlo fotit ty úžasné uličky, které na Řecku tolik miluju...Maty okamžitě po návratu na pokoj zvrací celou Pepsi, kterou mu Tom koupil(Coca-colu neměli,myslel, že to vyjde na stejno)...zaplať pánbů, že to stihnul a nepoblil auto...začínám mít fakt strach co mu může být, ale Maty je najednou v pohodě, narvala jsem do něj Smectu...ulevilo se mu a on ožil...nakonec usínáme a já doufám, že zítra už bude úplně v pořádku...


0 komentářů: