neděle 7. září 2008

212.den

...ráno jsme vstali všichni celkem brzo a dali si snídani na balkoně...pak jsme zbalili bágl a vydali se na průzkum okolí a pláže...přímo v hotelu je malej krámek, kde mají ráno úžasné teplé křupavé bagety, které se staly po celý týden mojí snídaní...hned vedle hotelu je golfové hřiště, kde se dají občas zahlídnout borci při odpalu, i z našeho balkonu...a pak už vyrážíme směrem, kde tušíme, že by mohla být pláž a oceán...první pohled nás docela ohromil, modré nebe i oceán a žlutočervené skály kolem, prostě nádhera...pláž je tou dobou celkem prázdná, ale kolem 11 hodiny se zaplnila a to hlavně portugalskými rodinami, přece jen je neděle a počasí bylo skvělé i přes internetovou předpověď...Tom nafukuje lachtana co jsme dostali od cestovky a Mates s ním řádí ve vlnách...teda do té doby než ho jedna pořádná shodí a vyválí v písku tak, že ho má v očích, uších, puse, no prostě všude a ještě k tomu si odřel záda...a ten řev!!!...pak jsme se šli projít po pláži, přiznávám, že oceán mi připadá jak severní ledový a ani jednou jsem do něj nevlezla ...po poledni se vrátili do hotelu a udělali si k obědu jen gulášovku z pytlíku, kterou máme rádi...odpoledne jsme se přesunuli k bazénům, součástí hotelu byli 3...kluci se koupali a já se válela pod slunečníkem na lehátku...na večer jsme vyrazili taxíkem do pár kilometrů vzdáleného Portimaa, kde jsme si chtěli půjčit auto, bohužel jsme žádnou půjčovnu nenašli a tak jsem přejeli taxíkem do letoviska Praia da Rocha...ceny v půjčovnách nás zaskočili, proti Řecku po nás chtějí neskutečné částky...naštěstí jsme objevili jednu obyčejnou, kde si auto půjčujeme na 4 dny za 107 eur+28 eur pojistka, auto nám přistaví k hotelu v úterý ráno, dřív volné ho nemají...a tak jsme si v jednom infocentru zaplatili výlet do ZOOMARINE, parku s delfíny, papoušky, lachtany, bazény, prostě super místo pro děti...zítra dopoledne nás bus vyzvedne kousek od hotelu na domluveném místě...tak snad to klapne...k večeři si dáváme hamburgery a hranolky a tágem se vracíme do hotelu...