pondělí 20. října 2008

255.den

...dnes dopoledne jsme jeli do Gennetu...čekal nás pohovor s doktorkou, výsledku odběrů a USG mimča...naštěstí všechno dopadlo dobře, mimčo vypadalo úžasně, má všechno co má mít a dokonce to vypadalo, že má velkej nos po mě...sice má zatím jen 6,6 cm, ale vypadalo už jako člověk...oba jsme ho viděli poprvé a oba jsme byli nadšení...za pár týdnů mě čeká amniocentéza, bojím se jak vyšetření, tak výsledků...
...i když bylo krásné počasí a lákalo k procházce po Praze, tak Tom pospíchal do rráce a mě bylo zase blivno, tak jsem mazala na bus a domu...jen jsem si z auta cvakla Hradčany...

2 komentářů:

Andynka řekl(a)...

Gratuluji vám k dobrým výslekum a přeji ať je vše O.K.

Lucka73 řekl(a)...

Fotka pěkná - i když to bylo nakonec bez procházky.
Hlavně, ať všechno i nadále pokračuje jak má!!

A já už si tu chystám "slinu" an tu čokošku ;)))