čtvrtek 8. července 2010

189.den - KYTKOŽROUT

...Terinka byla od rána protivná a jak lepidlo...myslela jsem, že je to z vedra...před polednem jsem šla s dětma na kontrolní výtěr krku a Teri dostala očko proti pneumokokovi....řvala jak tur, ale jen při píchanci, pak už se zase culila jak sluníčko...dala jsem jí rychle oběd a šla chrnět...když se vzbudila, tak byla zase ukňouraná...takže jsem si říkala, že to vedro a očko dělají své a na náladě jí nepřidali....vyrazila jsem s ní odnést výtěry na bakterku a pak koupit Sunar a kaše a pitíčka...když jsme se vrátily, tak na nás čekala babí Lída s Matym venku na lavičce...Terk jsem vrazila do postýlky a hodinku jí nechala spát...ale kňourání a lepení se na mě trvalo dál....všimla jsem si jak si cpe dudlík u flašky v puse do stran a napdlo mě jí tam šáhnout...a ono k vedru a očko se přidal zub...vlevo nahoře stolička....je napůl vylezlá, dáseň oteklá a rudá....takže opravdu měla důvod protivná....a to jsem í večer naměřila teplotu, asi reakce na očko...doufám, že zítra jí bude líp a zoubek i očko přestanou zlobit její tělíčko....vedro, bohužel, bude trvat dál...

1 komentářů:

Family Foto řekl(a)...

Nádhera!!!!