pondělí 31. ledna 2011

31.leden - DAŇ Z NEMOVITOSTI

.... v pátek večer se mě mamina zeptala, jestli náhodou nemáme taky zaplatit daň z baráku, že v pondělí je poslední den...tsss, máme barák pár dní a už mám řešit tohle?....později jsme zjistila, že to řešit musíme...je to daň za tento rok a podklady k ní se musí odevzdat nejpozději dnes, později s pokutou...takže jsem o víkendu hledala na netu jak na to a nakonec došla k poznání, že tam prostě musím osobně, aby mis tím někdo pomohl, protože vůbec netuším co s tím...
...mamina teda přijela na hlídání a já vyrazila směr finančák...s frontou jsem počítala, ale hlavně jsem potřebovala pomoc s vyplněním formuláře....naštětstí jsem nebyla sama a byli tam č lidi z finančáku, které postupně všem kontrolovali nebo pomáhali vyplnit a spočítat daň....přesně po hodině jsem odcházela a ,ěla daň odevzdanou a spočítanou na 1030Kč....složenka dorazí v květnu...uff

0 komentářů: