sobota 16. dubna 2011

16.duben - ZELENÁ HORA

....fuj fuj fuj....to bylo ráno...pokusila jsem se několikrát vstát....pak jsem se dovlekla do sprchy a trochu ožila...ale ještě jsem pak zalehla....nakonec mi to nedalo a vylezla jsem a šla za ostaníma do kuchyně...dal jsem si čaj a suchej rohlík a modlila se, abych přežila....v 11h jsme naskákali do aut a vyrazilo se na Zelenou horu....je to kouzelný místo nad Žďárem...cestu jsem přežila a venku, s foťákem v ruce jsme zapoměla, že mi není nejlépe...Lucka se odvážně převlíkla do sukýnky a tílka a i v tý zimě nám pozovala jak o život...bylo to bezva....po 2 hodinách jsme se přejeli do bezva hospody na oběd....nedojedla jsem, tak mi ho zabalili sebou....postupně se mi udělalo líp, ale celý denjsem zůstala na černým čaji....odpoledne proběhlo háčkovacím kroužku, ...večer se pakkecalo, tvořilo a prohlíželi fotky...tentokrát jsem šla spát včas, už o půlnoci...

0 komentářů: