čtvrtek 19. května 2011

19.květen - OKNA A FILMAŘI

...už je to tady, už je to tady...
...hned ráno jsme vyrazili i s Terinkou na barák...hrála si tam na zbytku písku abyla hodná....nejdřív přijel jedne montér na okna, za ním střechař a pak auto s oknama...ještě, že Pavel na poslední chvíli nemohlpřijet dělat elektriku, bylby tam fakt nával....Střechař Kozel, si jen něco doměřil, dořešili jsme střešní okno a výlez ke komínu a jaký oplechování budeme chtít a odjel s tím, že na to vlítnou zítra....mezitím chlapi nanosili všechny okna dovnitř akdyž jsme odcházeli, tak první-u Terinky- už usazovali...
...odpol jsem se tam musela jít podívat a fakt vypadají skvěle...a máme konečně i dveře a zamykací!!!
...Tom dneska zůstaval na pracovní večeři a přijel až pozdě, takže okna viděl jen na fotkách co jsem mu poslala...
...mimo oken jsme měli dnesk aveselo i přímo před domem, kde bydlíme....od rána se tu sjížděli auta České televize...během dopoledne tu nebylo k hnutí, takže jsem pochopila dopravní značku zákaz stání mimo film,umístěnou u nás před barákem už několik dní dopředu....po obědě začali natáčet jakejsi film v jednom z bytů ve vedlejším vchodě...Maty u toho nesměl chybět, takže přišel ze školy a hned šel ven...i s klukama...asi si too užili, protože se mu nechtělo vůbec domů a ppřišel až v osm večer...filmaři skončili ve 23h a do půlnoci byli skoro všichni pryč...nefotila jsem to, nechtěla jsem bejt jak bába šmíralka...


1 komentářů:

Blanka řekl(a)...

Vypadá to krásně, hnědý okna jsou stejně hezčí než bílý.