sobota 10. září 2011

10.září - IVČA A DAVID-SVATBA

...dneska jsem před sebou měla focení svojí druhý svatby, kterou mi dohodila kámoška...
...jela se mnou Katka...vyrazily jsme pozdějš než jsme původně plánovaly, protože Katka si spletla o hodinu začátek obřadu...frčely jsm eo 106, lae dědek v navigaci nás vedl jinam než jsme chtěly, takže jsme začaly bloudit...nakonec jsme dojely do Veltrus na poslední chvíly, ale zvládly jsme to...
...svatba to byla docela malá...fotily jsme jen obřad, pak společné rodinné venku a pak jsme si zabraly novomanželata pro sebe a fotily pózovačky po parku...oba byli super, trpělivý, snaživý a v klidu a bez spěchu...

...po návratu jsem převzala od maminy Teri, která mi jí hlídala a odpol jsme zašl s dětma na zmrzku....vzali jsme to přes barák a já zjistila, že otevřené okno v koupelně...barák měl být po včerejší betonáži uzavřenej až do pondělí...po telefonické domluvě s Tomem, jsem do baráku vlezla a po polystyrenových deskách přešla do koupelny a okno zavřela...uff...

0 komentářů: