pondělí 23. února 2009

54.den

...dopoledne jsem strávila cestováním do Motola na další kontrolu a zpátky domu...tentokrát mi kvůli těhu žádný vzorky neodebírali, mám dorazit hned po šestinedělí, ale jedno je jisté, pak musím pod kudlu...jsem s tím smířená, ale na dobré náladě mi to přesto nepřidalo...
...fotit se mi nic nechtělo, zkoušela jsem Matyho, ale zase mám všechno mázlý nebo on blbě kouká, protože se fotit nechce...tak jsem si vyfotila jeho nového mazlíčka...plyšového kocourka Mourka...aspoň ten vypadá spokojeně...

5 komentářů:

Jill řekl(a)...

jé já nejdřív myslela, že je to živá kočka, dokud jsem si nepřečetla příspěvek.

JaninkaD řekl(a)...

Taky jsem myslala, že je to živá kočička.

Martinka řekl(a)...

juj ta kočička fakt vypadá jako živá, super!!! a snad to s tou kudlou nebude tak zlý...nebo jo?

Dadouch řekl(a)...

Vážně jak žívá, ještě, že jsi to tam napsala ;o)

Family Foto řekl(a)...

Nádherná fotka, a připojuju se k těm, co si mysleli, že je kocourek živý :-))