pondělí 4. května 2009

124.den

...tak máme za sebou první noc...Terezku mi nosily sestřičky na kojo pravidelně a já se aspoň zabavila během nekonečné noci, kdy mě všechno bolelo...nechali si jí u sebe i během dne a nosily jí na kojo po 3 hodinách...na návštěvy jsem si jí vzala k sobě a pak zase vrátila...chválily jí jak pěkně papá, vytáhla během dne 10 ml, na večer dokonce 15ml...po večeři mě a ještě jednu maminu přestěhovala sestřička ze čtyřlůžáku na dvoulůžák, protože na další den byly plánované dvě sekce a bylo potřeba pro ně udělat místo na pooperáku, kde jsem zatím ležela...stejně je během noci zaplnila, protože se pořád rodí a je pořád plno...Terezku mi přinesly kolem půlnoci a pak až ráno...
...na návštěvu přišla babička, Tom a holky z práce se přišly mrknout, protože je JIPka hned vedle gyndy, stačí otevřít dveře...

2 komentářů:

Family Foto řekl(a)...

Tohle krásné stvořeníčko se Vám moc povedlo!!!!

Martinka řekl(a)...

jééjda to je krásnej človíček!!!