pátek 3. července 2009

184.den

...na oběd jsem byla pozvaná k mamině...rovnou jsem si tam chtěla vyzvednout Matyho a cestou domu se stavit na Sleťáku, kde jsme měli domluvenej sraz s holkama z práce a jejich dětma...Matymu se od babí nechtělo,chtěl být ještě s Agu a hrát si, ale nakonec jsme to vymysleli tak, že jsem je oba vzala sebou a mamina si pak navečer pro Agu přijela k nám, protože u ní ještě dnes bude spát...
...na Sleťáku se nás sešlo 9 mamin, což mě mile překvapilo...děti ti celkem dobře pohrály a my si pokecaly...
kolem pátý hodiny jsem začala balit kufry, protože se začali stahovat mraky a byl čas na kojo...domu jsme došli minutu předtím, než se strhla další průtrž a bouřka...
...Tom dnes vyrazil s klukama na cyklodovču....v těch vedrech, dusnu a slejvákách to musí bejt peklo...

3 komentářů:

Barbora řekl(a)...

Klári máš u mě na blogu malý ocenění! Moc ráda sem chodím. Terezka je nádherná a moc pěkně jí to její rozkoukávání se na světě dokumentuješ :-)

Michaela K. řekl(a)...

jee to je moc pekna fotka

Kateřina řekl(a)...

Super fotka!!