čtvrtek 13. května 2010

133.den - PAMPELIŠÁK

...dnes nám dopol dorazila na návštěvu babí Lída...skončila v práci, kterou měla k důchodu, tak jí snad uvidíme častěji...
....poslední dobou jsem ráda za všechny návštěvy, které mě aspoň na chvilku zbaví Terezčiny ručičky a jejího ťapy ťapy po našem mini bytě... :o))
...venku je hnusně a pěkná zima...ti tři zmrzlíci si to užívají....brrrrrrr....ale i přes to jsme odpol vyrazili na chvilu ven a vytáhla jsem i Matyho...šli jsme omrknout, jestli se neprodali naše stará kola....moje teda už bylo prodaný, ale peníze jsem ještě nevyzvedla....až dnes ...a Tomovo kolo se taky prodalo, takže to je fajn...
...Maty po nás pořád střílel pampelišky, tak jsem ho s nima pak nafotila...jen tak ze srandy....i když by víc slušely Terince :o)))




0 komentářů: