sobota 26. června 2010

177.den - ODLET

...tak je tu, den odletu...
...do kufrů se nám všechno vešlo....až je to s podivem, že je nás o jednoho víc a vezeme stejný kufry jako dřív ve třech...i váha kufrů je v pohodě a máme ještě rezervu 10 kilo...
...dopol se ještě zastavila babí Lída, zabavila Terk a já mohla všechno dobalit...po obědě jsme tu všechno zklidili, Terk se ještě prospala a v 16 hodin nás nabral Pavel a cestou na noční nás vyhodil na letišti...
...vyzvedli jsme si papíry k pobytu, letenky a odbavili se a pak se courali po letišti...Terk šmejdila všude a byla k neutahání...
...letadlo mělo zpoždění a hlášení po půl hodině nebyla konkrétní, tak jsme vůbec nevěděli, kdy odletíme...jasný bylo, že v plánovaných 18:40 to nebude...Terinka to zvládala dobře, Maty se nudil a hučel, ale pak se zabavil MP4....nakonec jsme odlítali asi o 2,5 hodiny později...to už byla Terinka přetažená a asi půl hodinky v letadle pořvávala a fňukala a přlejzala ze mě na Toma...nakonec jí Tom uhoupal na ruce a spala tak celej zbytek letu...
...zpoždění bylo nepříjemný, ale dalším problémem byly golfky, které se prostě nedaly složit...nějak se sekly a nešlo to...v poslední minutě povolili a do letadla cestovali složené...
...mrzelo mě, že jsem nemohla fotit....na naší straně byla už tma a měsíc skoro v úplňku a na druhé straně zapadalo sluníčko...nebe mělo neuvěřitelné barvy...nikdy jsem nic podobného neviděla...ale Tom měl spící Teri na ruce a já fotobatoh nahoře....prostě jsem se k němu nemohla dostat...a stejně jsme seděli na "špatné" straně...
...let trval 2 hodinky...na letišti v Barceloně se Terinka vzbudila, ale byla v pohodě...pak ještě usnula po chvilce v buse cestou do hotelu...a spala až do rána, aniž by se probudila při přenášení...

0 komentářů: