čtvrtek 12. srpna 2010

224.den - SMĚR VYSOČINA

...tak mě pár lidí přesvědčilo, abych vyrazila sama s dětma na výlet...nakonec jsem přesvědčila i sama sebe, že to zvládnu....jakožto zcela nesamostatný tvor, jsem překonala sama sebe...ráno jsem dobalila bágly pro sebe i Matyho, fotobatoh, děti a golfky a Tom nás odvezl na Hlavák....koupila jsem lístky na rychlík v 10:00 do Havlíčkova Brodu a rozloučili jsme se Tomem, ....ještě byl čas, tak jsme zašli s Matym do knihkupectví což mě stálo hned 2 stovky za další díl Poseroutky...pak jsem šli najít naše nástupiště....vlak přijel během chvilky a štíplístek nebo kdo to byl mi pomohl vyzvednout golfky s Terinkou do vlaku....obsadili jsme pprvní kupé a zůstali v něm sami celou cestu...Maty si chvilku četl a pak čumákoval s otevřenýho okna na chodbě....já se, zcela marně, pokoušela uspat Terk...v Brodě jsme byli v poledne....z vlaku mi pomohl s golfáčema nějaký chlapík, co čekal na kolo....na nástupišti na nás už čekala kačka-Mepha s klukama, Matem, Patem a Lukym...foukli jsme to zkratkou přes nádraží k nim domů...do jejich mega baráčku....po obědě jsme vyrazili na prohlídku HavlBrodu s dětma na hřiště...Terk za celou dobu oko nezavřela, tak jsem jí pak uspala v postýlce...Maty s klukama řádil na zahradě na trampošce a byl spokojenej....k véče nám Kač udělala super palačinky....když prckové ulehli, tak se Maty nalepil na Jardu....stříleli spolu venku z luků a pak upravovali ptačí péra na indiánský ozdoby...my s Kačkou chvilku háčkovaly u vínka a pak zašly dolů do aťasu...tam jsme si trošku zařádily a vrátili se nahoru stáhnout fotky...a na spánek pak taky došlo...
...a protože mám dneska svátek, tak můžu prozradit, že jsem k němu od Toma dostala jako dárek další kurz v IDIFu...


0 komentářů: