středa 30. listopadu 2011

30.listopad - NOČNÍ ÚKLID

...obkladači dnes makají, aby stihli co nejvíc dodělat než nastoupí podlaháři...ještě tam po nich dnes musím uklidit...
...Tom dneska přijel dřív z práce,ale zase nám za chvilku odjel....na letiště a pak do Anglie....naštěstí jen na jednodenní školení a zítra bude zpátky...
...a protože musím jít ještě uklidit do baráku a nevím, kdy obkladači skončí, domluvila jsem si maminu na noc, aby pohlídala děti a já mohla jít na barák večer až obkladači odejdou...taky se mi to hodí, protože musím zase hned rána na barák čekat na podlaháře...
...na barák jsme vyrazila před 20h....akorát jsem potkala jednoho z obkladačů jak balí a nosí si věci do uata.....druhej už byl pryč....koupelny jsou obě skoro celý obložený, zbejvá v každý jenom kousek...to dodělají příští týden...rozloučili jsme se a já šla makat...to co jsemměla uklizený z víkendu mi znova zabordelili, takže jsem zametal acelej barák, svázala kartony do balíků a odnosila zbytky obkladů a dlažby a pytlů do chodby a ke sklepu...odcházela jsme po 2h, zaprášená jak horník, ale barák byl uklizenej...cestou domů mi akorát volala Tom, že jimuletělo letadlo do Anglie....měli přestup v Amsterdamu, ale z Prahy odletěli pozdějš a ta na ně nepočkalo...haha...to jsme ještě neslyšela, že by někomu uletělo letadlo...takže místo krásnýho hotelu v Anglii budou spát v nějakým obyč u letiště....odlítat budou brzo ráno...a odpol zase domů...

0 komentářů: