středa 15. prosince 2010

349.den - DOPEČENO, DOMATLÁNO...

...TAK TEĎ UŽ TO JEN ZBAŠTIT...
...dopol přišla mamina a začaly jsme patlat cukroví a zdobit polevou perníčky...Terk se nám do toho vzbudila tentokrát moc brzy,ale zvládly jsme to a cukroví je naskládaný v krabicích a schovaný...
...odpol jsem chtěla jíts terinkou a Matym jen před barák , postavit sněhuláka, ale pořád chumelilo a Maty přišel celej zasněženej a nechtělo se mu...zrovna byla fakt vánice a stejně bysme tam nevydrželi...
...sněží snad každej den, tolik sněhu a chumelení si nepamatuju už pěkně dlouho...

...Maty má dnes narozky, v noci jsem mu dala na plštář Kukyho, co jsem objednala u Dadoucha....nenašel ho...ráno tam naběhla Terk,...okamžitě ho i v tý tmě poznala...zařvala Kukýýýý, Kukýýýý....čapla ho a zdrhla...a už ho nepustila....pokaždý, když jsem jí zavolala, tak couvala po zadku dál a dál až se napasovala pod židličku...když se Maty zvednul, tak s ním zdrhla do chodby a držela ho pevně, že nešel vyrvat...tak jsem šla, vyndala druhýho Kukyho co mám pro Agu a bylo to...teda nebylo...protože Terk zařvala Kukýýýý, Kukýýýý....vyrvala ho Matymu a zdrhla s oběma...:o)

0 komentářů: