pátek 31. prosince 2010

365.den - KONEC ROKU I PROJEKTU

...poslední den v roce...nějak ten den nemám ráda...nikdy jsem neměla...takové to všeobecné veselí, nucené a povinné...co máme děti, bejváme doma a je nám taky dobře...
...dopol zajel Tom ještě koupit pár věcí a já skočila pro nějakej salám na chlebíčky...k obědu jsme si dali výborné Tomovi pašeráky a nacpali si pupky...odpolední bobování jsme zrušili, protože Maty v noci strašlivě kašlal a dokonce mě přišel vzbudit...skoro 2 hodiny jsem ho zkoušela zklidnit, nakonec zabrala asi kombinace prothazinu a olejového zábalu...
...takže místo bobování s Lyžákama a dětma, přijeli odpol na kafčo Lyžáci k nám, bez dětí...uplácala jsem nějaký chlebíčky a hubky a popili jsme vínko...a pak takně jak odpol přešlo ve večer...Tom připravil masíčka a udělali jsme si silvestrovský fondue...mňam...sledováním a přepínáním telky jsme vydrželi do půlnoci, kdy jsme si připili...já šla fotit ohňostroj na balkon, s Matýskem a Tom zachraňoval Terinku, která se probudila a měla poledne...pak si kluci vyběhli před barák vypustit pár rachejtlí a šli jsme po jedný hodině všichni spát...


...novoroční předsevzetí žádné nemám, stejně jsou jen k tomu, aby se nedodržovala...ale rozhodla jsem se po 3 letech skončit s PROJEKTEM 365...blog nezavrhnu, jen prostě nebudu přispívat denně, ale zcela nepravidelně...spíš ho asi povedu jako STAVEBNÍ DENÍK aneb JAK PŘEŽÍT REKONSTRUKCI DOMU...uvidíme...třeba budu přispívat víc než si myslím, třeba vůbec....nechám to plynout....

...všem děkuji za přízeň a docházku :o) a přeju v novém roce hlavně moc a moc zdraví, pevné nervy, lásku pohodu, klid, štěstí a nějaký ten splněný sen...já sama jich mám několik...pokud se nějaký splní, tak se to dozvíte tady ;o)...

1 komentářů:

Mia-quality řekl(a)...

no toto, tak doufam, ze alespon nejaky novinky se dozvim :)
kveten nestiham, blog byl jedina zachrana, abych byla v obraze ;)