neděle 15. ledna 2012

2.týden - KUCHYŇ

9.1.-15.1.
...druhý týden roku je za námi....
...v pondělí nám Kamil víceméně dodělal obě koupelny....zbývá přidělat sprchy, ale chce abysme si řekli, kde je chceme mít...Pavel se tam stavil dodělat zásuvky a zítra bude hotová elektrika celá...odpol jsme se tam zašly mrknout s Terinkou a maminou, která neplánovaně přišla....už je mi trochu líp, tak doufám, že už neulehnu....Teri dnes dojedla ATB po 14 dnech, takže zítra jdeme na kontrolu k ORL dr....
...k dr jsme šli dopol....čekaly jsme asi 20 minut a Terinka tam bavila v čekárně dvě paní a sestřičku....ty její vejšplechty a rozumy jsou fakt zábavný....dr byla celkem spokojená,ale ještě máme dávat zyrtec a prostříkávat vinckem....po obědě přišla mamina pohlídat Teri a já šla zase uklízet barák...celej jsem ho zametla, něco vytřela, vyluxovala....pořád dokola a pořád to nemá konce....ale vadí mi ten bordel na podlahách, co se pořád všude roznáší...v koupelně jsme si všimla, že je na bojleru a pod ním mokro....haha, jak jinak....prostě někde teče....už mě to nějak nepřekvapuje....hlásím to Tomovi a on se domlouvá s Kamilem, že to zítra ráno přijde dotáhnout jeho kolega, co to tam dělal....
...ve středu jsem byla na baráku celej den a musím říct, že jsem domů lezla skoro po čtyřech...ráno jsme odvezli Matyho do školy, Terinku k mamině a jeli na barák....už tam čekala instalater, aby dotáhnul trubky u bojleru a vzápětí přijeli dva chlápci namontovat parapety a žaluzie do velkých oken...Tom odfrčel do práce a já tam zůstala s nima...při zmínce, že rovnou seřídí všechna  okna a vchodové dveře se bránili,, že ví jen o dveřích....novou kliku k francouzkýmu oknu taky neměli a prapety mi přišli blbě uřízlý.....takže jsem držkovala a do oka jsme si zrovna nepadli....ten starší byl v pohodě,ale mladší byl asi dotčenej, že mu do toho kecám....tak jsem si šla po svým a začala uklízet a mejt si dveře, topení a začala jsem mejt sokly na schodišti od zateklé barvy....původně jsem myslela, že si vyběhnu koupit něco k jídlu, protože jsem se nestačila ráno ani nasnídat, ale zdržela jsem se dizkuzí s nima, pak čekala na člověka co u nás ty okna a parapety měřil a měl přivézt tu novou kliku a říct jim o seřízení všech oken, když ode mě tuhle informaci nedokázali skousnout...a pak už jsem se bála odejít, protože dneska měli přivézt myčku, ale neřekli mi v kolik hodin.....musela jsem tam trčet a čekat....zachránila mě mamina s Terinkou....přejížděly od ní k nám na oběd a na spaní a cestou mi koupily grilovaný kuřátko a přivezly mi ho tam....kousek jsem si hned dala s Terinkou, která po něm toužila....myslela jsme,  že chlápci budou za 3 hodiny pryč, ale oni odjížděli po 15h....takže jsem si otřela všude povrchy a čekala až vypadnou a mohla začít vytírat....maminu po obědě přišla vystřídat babí Lída a já na baráku zůstala až do 18....chvilku jsem tam musela dokonce lehnout na zem a srovnat si záda, jak jsme byla celej den na nohou, ale odcházela jsem a barák byl čistej....teda až na koupelny, ale to si nechám na konec, protože tam pořád lezu pro vodu a suším hadry a všude mám čistící přípravky...jo a bojler pořád teče...
...ve čtvrtek mě opět dostala migréna...postupně přicházela bolest hlavy a ani brufen nezabral....Teri šla ven s dědou a já si lehla, ale byli za chvilku zpátky a bylo po klidu....navečer jsem už byla KO....asi jsem to včera přehnala a dnes za to platila....dětičky mě nechaly umírat na gauči a Tom je obstaral včetně večeře, když přijel...šla jsme si lehnou brzo, už v devět a spala až do rána....
...probudili jsme se do bílého rána....krásně sněžilo a všude bylo bílo....ale bohužel, jak vylezlo i sluníčko, sníh se ztrácel před očima....migréna byla pryč, tak jsem s Terinkou šla na chvilku ven, projít se ke školce a zjistit, kdy je zápis....sice svítilo sluníčko,ale byl hrozně ledovej vítr, tak jsme to vzali i s rychlým nákupem rovnou domů....Kamil byl osobně opravit trubky u bojleru, tak snad už nepoteče...odpol jsme museli jet do Libušína převzít naší kuchyň, kterou nám ještě dneska přivezou a zítra se začne montovat...ještě nám dodělávali pár věcí, jako skleněné dvířka, ale převážnou část přivezli dneska....seěšli jsme se na baráku a Tom to s řidičem odnosil do kuchyně....zbytek přivezou zítra ráno....


...v sobotu se v 8h ráno sešel Tom s truhlářem Davidem, manželem mojí spolužačky Šárky, co má stejně starýho Kubíčka vídáme se....ted mě napadá, že kuchyň nám vyráběl manžel mojí druhé spolužačky :o)....svět je malej....udělala jsem klukům sváču s čerstvých baget, co Maty běžel koupit a Tom se pro nás stavil cestou ze servisu, kam odvezl lyže a prkno....na barák se přijel podívat i děda, tak tam pak krotil Teri a my se snažili přeprat myčku....zvítězili jsme a je tam a hadice nikde nepřekáží...pak se tamještě stavila podívat mamina s Mírou....na oběd nás Tom hodil domů, protože jel akorát vyzvednout  nabroušený lyže...odpol jsem tam šla s terinkou zase mrknout, jak to přibejvá....byli usazený spodní skříňky a Davidl začal připravovat závěsy na horní....když jsme večer všichni odjížděli, tak byli horní skříňky zavěšený a my s Tomem poskládali k sobě ten zbytek, co bude tvořit pracovní část a s druhý strany bude knihovna v obýváku...z baráku jsme jeli k babí L, cestou nabrali Matyho....popřáli jsm ejí k narozkám a Tom jí odstěhoval pár věcí do sklepa....čeká jí rekonstrukce celýho bytu, tak se začíná pakovat a vyklízet....

...nedělní dopol bylo ve znamení uklízení a návštěv....chystáme se pronajmout náš byt a tak se nám sem začínají courat lidi....Tom v zápalu úklidu nastrkal všechno někam, takže ať otevřu cokoliv, tak je tam něco jinýho než bejvalo a některý věci ani nevím, kam dal....cvok...Maty šel radši k sousedovic klukům a teri si hrála s puzzlema....první zájemci byli mladý a těhotný a druhý starší a moc hrrr....stěhovali by se hned....když odešli, tak jel Tom za Davidem na barák, pomáhat s kuchyní....Maty jim tam potom zaběhnul s obědem a buchtou, co jsem v rychlosti upekla....po spaní jsem tam zase s Terinkou zašla....kuchyň už byla skoro hotová, kluci dodělávali sokly a vymejšleli jsme jak vyřešit ukončení knihovny, které vyrobili jinak než mělo být....nakonec jsme to nechali a Tom to bude zítra řešit přímo ve firmě, kde to vyráběli.....ještě nám chybí pár věcí, co nám nedodali....já se snažila zamést podlahu aspoň z toho nejhoršího, ale piliny jsou všude a čeká mě další brigáda....odjížděli jsme před 18h....

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jů, nádhera, zde Vám to skvěle .... Díky za další prima čtení ke kafíčku.... Iva

Anonymní řekl(a)...

Hm, byla jsem moc rychlá. Jde Vám to skvěle.

Anonymní řekl(a)...

Nádhera.. jde vám to skvěle, i když občas čtu co vše musíte řešit, těším se na pokračování.
Petra

klarissa řekl(a)...

díky....už se to blíží ke konci...

Anonymní řekl(a)...

Díky za info o dalším tvém hektickém týdnu. Krásně se Vám to rýsuje, ať už je problémů co nejmíň, nejlíp žádné. Pod poslední článek nejdou psát komentáře... Iva

klarissa řekl(a)...

opraveno, nějak jsem to omylem zrušila...:o)....tento týden opět hektický, snad to přežiju...