neděle 29. ledna 2012

4.týden - NÁVŠTĚVY

23.1-29.1.2012
...po špatně prospané nebo spíš probdělé noci jsem byla jak zmlácená....doufám, že až všechno co mám tento týden v plánu skončí, tak se v klidu vyspím...
...táta si ráno vyběhnul nakoupit všechno na vaření, hlavně maso si vybral podle svého...já pak šla s Terinkou na cvíčo....po obědě šla spinkat a táta vařil...zastavila se tu mamina, která byla prvně u mojí zubařky, naprosto nadšená,a le bolavá ze třech vytrhlejch zubů....na odpol jsme byla domluvená, že mi přivezou dřez na barák, tak jsme tam vyrazila  a Táta šel s terinkou naproti babí Aleně, která dorazila z Prahy...pak za mnou všichni přišli na barák omrknout kuchyň, kterou viděli jen na fotkách...a koupelny, které taky neviděli úplně celý dodělaný...vypadalo to, že se jim to líbí....dřez nedorazil, po telefonu jsme se domluvila na ráno, protože stejně musím na barák hned na osmou hodinu...večer jsme dali vínko a táta zase vařil....v noci se i zase spalo blbě....zítřek mě děsí, bude toho nějak moc na jeden den...
...ráno jsme nechali holky doma a šli s tátou na barák už před osmou hodinou....cestou mi volali truhláři, že jsou na cestě, tak jsem na ně čekala před barákem...zrovna byla slušná vánice a já byla jak sněhulák za chvilku....do toho mi přivezl dřez a hodil do baráku kluk z kuchyňskýho studia...táta rychle roztahal kartony po zemi, aby tam moc nenašlapali, jak nosili dovnitř kusy nábytku...původně měli přivézt jen nábytek k Matymu do pokoje a náš megabotník, ale minulý týden volali, že už mají všechno, i ten nábytek do obýváku, takže to přivezou najednou a namontujou....uff...radost jsme měla, ale taky hrůzu z toho, že jak to budou přidělávat do zdi, tak navrtají kabely od elektriky a bude to v pr....při našem štěstí se to dalo předpokládat....měla jsem fotky, kudy kabely vedou a oni zkoušečku, takže to dopadlo dobře....jediný co bylo jinak než mělo, byla horní skříňka v obývýku....byla málo hluboká...stačilo se zmínit šéfovi truhlářů, když se přijel podívat a hned slíbil, že jí předělají...všechny skříňky v obýváku jsou závěsný, takže nic nestojí na zemii a nepřekáží...to byl můj nápad a jinak ji namaloval a navrhnul Tom...truhláři jí moc chválili-jak návrh, tak zavěšení a musím jim pak poslat fotky....mezitím přivezl jeden řidič  naši novou lednici....měli jsme všichni 3 co dělat, abysme jí dostali do baráku, potvoru 2metrovou....to byla další věc, kvůli který jsem nemohla spát....na lednici tam bylo místečko, ale byla otázka, zda tam padne a nebude jí něco nebo ona něčemu překážet....napasovali jsme jí tam s tátou, vyvážili a musím říct, že tam sedla jak prdel na hrnec, přesně na milimetr....jediný mínus je, že v ní chybí držák na vejce, což přežiju, ale je trochu promáčklá, ale to přežiju taky....je to asi půl cm rýha...písnu do e-shopu a uvidíme...začínám na veškeré kosmetické vady rezignovat, hlavně ať funguje až jí zapneme....další závoz byl z jiného e-shopu...přivezli pračku, troubu, mikrovlnku, digestoř, držák na telku a bezdrátovej zvonek....ten, jak jsme večer zjistili doma, nezvoní....nu což, napíšeme do další shopu....pak jsme jen čekali, až truhláři přidělají náš megabotník a jejich šéf mě zkásne....stavila se tam i mamina a pak jsme šli společně k nám na kafčo....pak přijela Katka s Pavlem a dětma na kafčo...když odjeli, tak šel táta ukázat babí nábytek, ale já už nešla, zůstala jsem s Teri doma...večer jsme si zase dali vínko...a táta vařil....zítra po obědě se chystají jet domů...
....kluci se z hor hlásí spokojený a bez zranění....
...ve středu dopol jsem ještě jela s tátou do Baumaxu vybrat narychlo baterii ke dřezu, protože zítra přijde Kamil dodělat všechny zbývající instalatérský práce...babí hlídala zase terk doma....baterii jsme vybrali a rovnou vzali i mirelon na podlahu do šatny pod koberec....cestou se táta rozhodnul, že ještě zůstane do zítra, aby mi pomohl...takže po obědě odjela jen babí, která musela domů kvůli práci....táta šel  na barák, když Teri spala a položil mirelon na podlahu....já za ním vyrazila, když jsem Teri předala dědovi Járovi, kterej byl objednanej a šel s ní ven....já na baráku uklízela kuchyň a novej nábytek....stavil se tam Kamil pro klíče a omrknout co ho zítra čeká....pak hodil tátu do baumaxu, protože jsme zjistili, že kabel od varný desky je krátkej a u trouby není na šňůře koncovka....sešli jsme se pak večer doma a po véče šel táta zpátky na barák a smontoval to tam...
...ve čtvrtek ráno odjel a my zůstaly samy....na chvilku....musely jsme na barák za Kamilem, domluvit se co kde jak....terk zase prudila, protože se Kamila bojí...pak jsme pospíchaly domů na oběd a spát....pak přišla mamina a Kamil přijel vrátit klíče, když měl hotovo....zašly jsme to pak omrknout....dřez a baterie funguje, sprchy přidělaný,  myčka a pračka napojený, topení v malý koupelně hřeje....huráááá....večer jsme šla s holkama z práce na véču a mamina u nás zůstala spát, aby pohlídala Terinku....zase mám z pomyšlení na návrat do práce osypky...
....mamina ráno jela na kontrolu k zubařce a my s teri osamněly...opět jen na chvilku...v poledne přijela na kafčo Jíťa a hned po jejím odchodu dorazila Benďa s Elinkou...takže nám odpol uteklo rychle....skočily jsme si nakoupit, abych zítra mohla klukům uvařit a upéct, co si objednali...přijedou někdy večer, podle toho jaká bude cesta...
....píííííp....5:45...smska....bože můj....konečně jsem po týdnu spala jako dřevo a vzbudí mě mobil....uáááá....Dobré ránko, jsme doma, hoď nám klíče....překvápko od kluků....vyjeli už večer, aby tu byli brzo a s námi....jen vyběhli nahoru a zapadli jsme do postelí...Terk spala u mě, takže ted ležela mezi námi...ještě jsme si s Tomem povídali a ona se najednou probudila, zvedla a povídá mi nechápavým tónem: Mami, proč mluvíš stejně jako táta?....začali jsme se oba chechtat, takže zjistila, že Tom je vedle ní....vrhla se něj a nepustila ho....pak jsem s ní radši vstala, aby si Tom mohl odpočinout....když pak vstávali, měli už upečenej štrůdl a  v troubě tvarohové šátečky...zajeli jsme pak s Tomem na barák, aby omrknul co se tam za ten týden udělalo...to, že tam je i lednice jsem mu zatajila, takže ho překvapila hned jak otevřel dveře....prošmejdili jsme to tam a vrátili se domů na oběd....Tom se tam pak vrátil a já za nim šla, když se Teri vyspala a předala jsem jí dědovi....přišel se tam pak podívat s oběma dětma....Matymu se líbil jeho nábytek a hned jsme mu ho uspořádali, jak chtěl....Terince jsme ho taky rozmístili, jinak než byl dosud....děda pak s dětma odešel a my jsme položili koberec v šatně, takže se tam může začít přesouvat cokoliv z bytu...
...neděle byla dodělávací....nejdřív nákup v baumaxu, odstěhování první skříňky a prvních dvou přepravek s knížkama a po obědě přijel Pavel na pár drobností a digestoř, kterou pak Tom přidělal.....hned po něm dorazil David, aby jsme upravili pár drobností v korpusech kvůli hadicím a šňůrám a hlavně usadit police na trouby...teď už jen zbývá nechat vyříznout šuplík pod dřezem a objednat poslední dvířka nad trouby....uff.,....ještě ,a by to všechno fungovalo, tak jak má....

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Teda, to je čtení jako detektivka a jsem moc zvědavá na ty skříňky v obýváku, taky ho teď budu zařizovat, tak by mě zajímalo, jak to vypadá...
No a jinak klobouk dolů, jak jsi to všecko zorganizovala,zařídila... Iva

klarissa řekl(a)...

Ivo, díky....i za to, že to někdo po mě dokáže přečíst....přiznávám, že píšu a nečtu a moje překlepy a chyby jsou pro ostudu...a taky ty romány co sepisuju....Tom už se divil...ale až to všechno skončí, tak nebude o čem psát....nábytek zkusím nafotit dnes, včera ho dodělali....K

Anonymní řekl(a)...

To je v pohodě, já to čtu jedním dechem a vybavuje se mi, že jsem podobné stavy zažívala před 5 lety, na fotky se moc těším. Na chyby se vykašli, důležitý je obsah. Iva

klarissa řekl(a)...

Ivčo, díky