neděle 19. února 2012

7.týden - STĚHOVÁNÍ

13.2.-19.2.2012
...v pondělí nám přišli namontovat satelit....samozřejmě to nemohlo bejt bez problémů....n astřeše neměli kudy stáhnout kabely do baráku a uvnitř jsme pak zjistili, že ta bedna k tomu nefunguje....prý se to stává....takže zítra ráno Tom vyzvedne u nich na prodejně novou a budeme doufat, že pak bude fungovat s telkou...
...v úterý jsem balila další věci a odpol šla s dětma na barák....vyhlíželi jsme poštovní auto, které mělo konečně přivézt nový rošty...truhlář, který přislíbil, že pošle nové, nám lhal a to opakovaně, takže to nakonec řešil Tom přes obchod, kde jsme je objednali a pak nám rošty konečně poslal...a dopol konečně dorazila peřina apolštář pro Terk,na kterou jsme taky čekali měsíc...takže úspěšnej den...teda skoro...protože pak ještě přijel kluk od kuchyní a přivezl nám poslední dvířka do kuchyně...jenomže , když vyvrtal dírky na úchytku, tak zjistil, že to udělal na druhý straně, kde budou panty...tadáá, takže se omlouval až za hrob a vyřízenej odjel objednat nový....budou za 14 dní....snad....
...ve středu ráno odvezl Tom Terinku k mamině a já mazala na barák...na 9 hodinu tam dorazili dva maníci zavést internet....takže zase lezli na střechu a zjistili, že ten co tam v pondělí dával satelit, svedl kabely blbě a zatejkalo po nich dovnitř...ach jo....naštěstí i přes kafrání nám to předělali a svedli stejně jako kabely od netu....pak zkoušeli ladili a nakonec se to povedlo a net už funguje....
...když odjeli, tak jsem zase něco málo poklidila a čekala na kamila, až přijede dopojit odvod od sušičky....domů jsem přišla před 15h...to už byla mamina s Terinkou u nás a Teri spala po obědě...
...balící čtvrtek...v sobotu to vypukne...
...pátek....večer dobalujeme s Tomem co se dá....Maty odpol odešel spát k Lukášovi, takže až se zítra vrátí, bude už doma jinde, v baráčku...vlastně přilítnul domů ze školy, fláknul báglem, vzal si druhej a zmizel...ani se neotočil...ani si neuvědomil, že je tam naposled....
...tak je to tady....stěhujeme se do baráčku...už pár dní mi je smutno, ale dneska na to není čas...Tom přivezl dopol maminu a jeli jsme na barák....uvařila nám kotel guláše, takže oběd je vyřešenej...převezli jsm edalší věci a po obědě jde Terinka spát, jako každej den...jenomže tentokrát je to poprvé do svého nového pokojíčku a do velké postele...mám docela obavu, jak tam vydrží....ale to naše zlatíčko si chvilku zpívalo a pak vytuhlo....jakoby tam spala odjakživa...já se s Tomem vracím do bytu....za chvillu dorazili kluci-kámoši a začalo stěhování větších kusů...Matyho postel a stůl, můj PC stolek, jedna skříňka do šatny a naše postel se vezla na Valdek Míšovi...když to kluci odvezli, tak jsem dobalovala zbytek nádobí, počítač, vyluxovala byt z toho nejhoršího...pak se pro mě stavil Tom a frčeli jsme domů-do baráčku...Maty už tam byl a seděl u svého compu, jakoby se nikam nepřestěhoval... snažili jsme se vybalit co nejvíc věcí,abysme nežili v krabicích dlouho...Tom pak hodil maminu domů, po celodenním hlídání...pak mi sestavil comp a já se nahlásila z nového domova do světa...Maty i Teri spali klidně a spokojeně ve svých pokojích...ale já mám pocit, že jsem nespala celou noc...


...v neděli dopol přijel děda na návštěvu...zůstal s dětma a my vyrazili směr baumax dokoupit nějaký věci do baráku...pak jsme to rovnou vzali na nákup zásob a dědu pověřili ohřátím oběda pro děti....po návratu seděl děda v obýváku vyřízenej-jak se sám popsal-ale dětičky byly najedený a Teri spala...odpol pak přijela naše první návštěva-Lyžáci s dětma....Teri byla nadšená, protože měla konečně kámoše věkem k sobě a užili si to...

5 komentářů:

Blanka řekl(a)...

Tak ať se vám v baráčku dobře bydlí.

Unknown řekl(a)...

Klariss,gratuluju!!!A moc moc přeju!

klarissa řekl(a)...

Děkujeme :o)

Anonymní řekl(a)...

No teda, tak jste se dočkali, samé hektické dny, ale snad se budete v pohodě zabydlovat a zvykat si.
Paráda, že se děti aklimatizovaly v pohodě.
Iva

Anonymní řekl(a)...

Tak jste se dočkali :) Přeji,ať se vám v domečku krásně bydlí ,ať jste šťastní a spokojení!
Petra