neděle 26. února 2012

8.týden - BYDLÍMEEE

20.2.-26.2.2012
...v pondělí ráno jsme s Tomem hodili teri k mamině a frčeli si přehlásit trvalej pobyt...Tom mě pak hodil zpátky k mamině a jeldo práce..my jsme pak všechny tři přejely k nám na oběd....po obědě přijela babí Lída pohlídat Teri a já šla s maminou do bytu uklidit ho před předáním podnájemníkům....všechno jsme umyly, otřely a vytřely
...v úterý dopol jsme se stavily s Terinkou v bytě, vyzvedly přiravené balíky a šla na poštu je odeslat kamarádkám...odpol jsme šly do bytu znova....musela jsem rozebrat postýlku po Terince, pro kterou si pak přijela Saša, nevěsta co jsme fotili před pár dny...sepsala jsem stavy všech měřičů,a by to tom mohl pak jen překontrolovat...večer tam byl předat byt našim podnájemníkům...


...ve středu jsem dopol uklízela a odpol, když přijela mamina pohlídat spící terk, jsem zašla do školy, abych vyzvedla Matyho potvrzenou přihlášku na gympl....zkoušky bude dělat v dubnu...Matyho dneska ve škole vyzvednul děda a jeli spolu koupit dárek k svátku...
...ve čtvrtek přijel děda pohlídta Teri a já šla na oční na kontrolu s čočkama....pak jsem si rovnou zašla do města omrknout pár krámů a koupit Matymu knížky k svátku...večer jsme mu je rovnou předali a popřáli k zítřejšímu svátku...
...na pátek se objednala na návštěvu babí Lída i Jana...já si stačila v poledne popálit ruku vařícím olejem....sklouzla mi pánvička a já se jí snažila zachytit a olej se mi vylil do dlaně...uááá....okamžitě jsem začala chladit v ledové vodě a chladila skoro 2 hodiny....ruka byla rudá a bez vody bolestivá...mamině to nedalo a po mém telefonátu okamžitě přijela, i když jsem jí říkala, že to přežiju...když přijela babí Lída, zajela jsem si do lékárny....na doporučení kamarádky jsem si koupila nějaký náplasti na popáleniny a Jana mi pak oblepila ruku a prsty...jsem zvědavá na ten zázrak...sundat to mám až po 24hodinách...musím říct, že bolest za 2 hodiny povolila a v noci jsem normálně spala...
...sobota patřila práci kolem kůlny....přestože je na zahradě bahno a vypadá jak po nájezdu hrochů, pustila jsme děti v holinkách za Tomem....vyklízel kůlny, aby tam měl pořádek a mohli jsme tam ev. dát věci ze sklepa...odpol jel ZTom s dětma do cirkusu a já měla klídek na úklid....vrátili se večer i s nákupem a Tom se dal do vaření...
...v neděli začal Tom třídit věci ve sklepě co patřil k bytu....něco vyházel, ale většinu převezl na barák...bylo tam plno hraček po Matym, takže něco jsme vyhodili a něco nechali pro Terinku....rovnou jsme to třídila a když se Teri vyspala, tak jsme to odnesli do popelnice a pěšky došli k bytu, kde jsme nasedli na kola a odjeli na nich do baráčku....počasí bylo bláznivý, střídalo se sluníčko se sněžením, ale my to naštěstí stihli za sluníčka...takže další kus práce za námi a můžeme předat i klíče od sklepa...

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Zdravím po kratší odmlce, jsem ráda, že se zabydlujete a jste spokojení. Těším se na další čtení. Iva

klarissa řekl(a)...

já pořád nestíhám...jsem ostuda, že to tady flákám...ale jsme spokojený, bydlí se nám dobře a chystáme se na dlažbu okolo baráku...uff