pondělí 21. prosince 2009

355.den

....krásné ráno, sluníčko lezlo z mraků....taková symbolika ke zprávě, která přišla vzápětí....výsledky histologie dopadly dobře, jsem šťastná...a i když to mám jen telefonicky a né černé na bílým, tak tomu budu věřit....
...dnes je vlastně den zimního slunovratu...skvěle to vyšlo...krásný den...

18 komentářů:

Mia-quality řekl(a)...

mooooooooooooooc gratuluju!!!! Parada, tedka budou prave STASTNE A VESELE ;-)

Alecram řekl(a)...

Skvělá zpráva Klárko !!!! Teď už si jen užívej krásné Vánoce !!!!

Miraza řekl(a)...

Klárko ještě jednou gratulace veliká!A přeji štastné a veselé Vánoce!

Anonymní řekl(a)...

To je skvělý, teď už jen Šťastné a Veselé. Blanka

Anonymní řekl(a)...

SAARA
Klárko jsme šťastná že jsou výsledky v pořádku. Moc jsem na tebe myslela.
Nádherný Vánoční dárek.

Martinka řekl(a)...

Klári, ani nevíš, jak jsem ráda...MOOOOC gratuluju a přeju ŠŤASTNÉ A VESELÉÉÉ!!!

Lucka73 řekl(a)...

Co na to říct???

SUPPPPPÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉRRRRR!!!!

A netvař se skromně - tenhle boj jsi zvládla na jedničklu!!! (stejně jako Tom s Matym a Terezkou a celou vaší rodinou)

Hanka řekl(a)...

Nádherná zpráva!!! Zvládli jste to báječně a teď si můžete pořádně vychutnat Vánoce. A mimochodem, ta fotka je nádherná!

peki řekl(a)...

Skvělé zprávy!!! Krásné prožití vánočních svátků.

krista řekl(a)...

Klárko, výborná zpráva!!! mám obrovskou radost!!

Helča řekl(a)...

Klari, moc moc gratuluji!! To budou vánoce mnohem víc zářivější:-) A konečně seber Tomovi katalogy, ať v létě neskončíš v Andalusii:-D

P.S. Tak ta skoroceláflaška Chardonnay včera zabrala;-)

Lucie řekl(a)...

Tak to letošní vánoce budou ty nejkrásnější!!! Užijte si je, celá rodina.......

Jitka Neradová řekl(a)...

Včera jsem se sem vůbec nemohla dostat, pořád mi to vyskakovalo. Takže až dnes, blahopřeji a přeji Vám hezké (a teď opravdu i radostné) Vánoce. :-)

Unknown řekl(a)...

Moc gratuluju,je to asi nej vánoční dárek!Přeju krásné Vánoce a šťastný nový rok.

Anonymní řekl(a)...

Ještě jednou tady Klárčo - je to super super super - mám velikou radost, krásný vánoční dárek. Moc si vánoce užijte!!!!
Annabellka

wlcice řekl(a)...

Skvělá zpráva v tomto předvánočním období! Gratuluju a přeju hlavně zdraví!!! ...je to sice fráze, ale víme, že pravdivá ;-)

beeuskaa řekl(a)...

Klárko, mm ohromnou radost z výsledků!!! Tak od ted jen samé pozitivní zprávy, ju? :-)))

Jitul-Diďa řekl(a)...

Klárko, paraaaaaaaaaaaada :-) mám velkou radost. jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :-)