neděle 31. ledna 2010

31.den - KLADNO

dopoledne sněžilo...jak jinak, když jsem si naplánovala, že si vyrazím sama s foťákem do města...naštěstí se k polednímu vyčasilo a odpoledne už bylo sluníčko a ažůro...
...Maty si dopoledns zahrál s kámošema hokej před barákem a Tom s Terezkou jim dělali fanoušky...já fandila jen za oknem... :o)) ...po obědě jsme vyrazili do Baumaxu a cestou zpátky mě Tom vyhodil v centru a já se prošla sama po městě...abych vůbec něco narvala na fotky v celku, musela jsem nasadit starej objektiv z analogu, je prasklej, vrže, skřípá  a jen doufám, že nezničí foťák...

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Klarisso, fotíte opravdu nádherně!
Neměla byste se živit vyráběním pohlednic???:o)
Vůbec sem třeba netušila, že Kladno má takový pěkný zákoutí -mám ho v představě jako průmyslový město.. to jsou mi věci:o)
A taky mě docela "pobavil" příspěvek s popisem synovy návštěvy zubaře. Mám totiž doma úplně stejně vyvádějící kousek. Taky se tam s ním stydím chodit, posílám raději tatínka:o)
Hana

katcha řekl(a)...

Klariss,parádně se ti povedlo zachytit naše město!Parádní podívaná!

Jitka Neradová řekl(a)...

Jelikož Kladno vůbec neznám,Vaše fotky jsou pro mě takový zeměpisný výlet. Jsou krásné:-)