úterý 5. ledna 2010

5.den - KUKAJDA

to bylo ráno...hned jak jsem vstala, tak se mi začala motat hlava jak na kolotoči...seděla jsem na posteli a doufala, že to přejde...bohužel se tak nestalo a ješt k tomu se mi udělalo zle od žaludku a bylo mi blbě tak nějak celkově...mamina dorazila brzo a já pak hned zapadla zpátky do postele, když jsme Terkínku daly spát na balkon...pomohlo mi to a druhá věc, která mi pomohla byla polívka od maminy, kterou mi uvařila...
...před polednem jsme byly objednané k dr na 8 měsíční kontrolu, Terk má 69cm a 8880g, macek jeden...jinak vše v pořádku a můžeme zkusit přidat trošku jogurtu...
...ještě jsme se trošku prošly a pak šli domů na pozdější oběd...
...Maty se doma jen otočil a mastil na skauty a pak tu s kámošem hráli Wiičko....
...zase jsem stačila vyfotit jen Terkínku doma na zemi, zkoušela jsem to bez blesku, ale je potvůrka rychlá a čas byl pomalý, tak není nejostřejší, ale krásně tam čumákuje...


2 komentářů:

Kateřina řekl(a)...

Klárko moc moc hezká!!!

Celenka řekl(a)...

Překrásná holčička ta Vaše Terkína...moc se vám povedla!