sobota 1. listopadu 2008

267.den

...včera si Maty přinesl ze školy knížku, kterou si sám vybral a objednal...dokonce z ní měl už přečtené asi 3 stránky, a dnes hned po ránu v ní četl taky....doufám, že mu to vydrž...já i Tom čteme moc rádi, i když toho času už tolik není....ale jako dítě jsem četla pořád, hltala jsem dobrodružné knížky z edice KOD, všechny knížky od Karla Maye, staré Foglarovky co jsme našli po tátovi a pak i starý vydání komoksů o Rychlách šípech...takovejch těch dívčích románků jsem moc nepřečetla, ale myslím, že jsem dokázala růst i bez nich....tak snad Maty brzo objeví kouzlo knížek, které občas vystřídá jeho sezení u compu a telky...

1 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

KOukám, že jsme měli podobnej repertoár - Mayovky, Foglarovky, Verneovky a samozřejmě KOD... :o)))

Neboooj, malej má ještě čas knížky objevit... pokud to v něm je, cestu si k nim najde....