středa 19. listopadu 2008

285.den

...dnešek byl aspoň pro mě celkem náročnej...hned ráno jsem vyrazila do Motola na kontrolu na onkogyndu, při návratu se sešla s maminou, která mi vyzvedla Matyho ze školy a odvedla na anglinu, nakoupila jsem, vyzvedla Matyho z angliny a i s nákupem jsme se přesunuli na fotbalovej trénink od 16h....to už jsem toho měla plný kecky a poprosila tam trenéra jestli by mi pak Matyho večer přivedl...mezitímjsme stačila uvařit večeři a pak už jen čekala na Matyho a Toma, který má dnes narozky...koupila jsem mu ještě knížku a víc jak kilo pistácií, které miluje....a Maty mu uděla tuhle krásnou želvičku...za pomoci naší velmi šikovné sousedky, ale nápad to byl jeho a její pomoc byla prý jen velmi malá, jak mi pak sama potvrdila...želvička je úžasná a líbila se nám všem...

0 komentářů: