pondělí 10. listopadu 2008

276.den

...tak tohle byl můj první raní pohled z okna...
...a to druhé je pohled ultrazvukem na našeho mimíse...15+4...



7 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Jéé, můžou snad bejt krásnější obrázky??? Tohle je opravdovej zázrak - vidíš neviditelné... Nádhera!!

Veronika řekl(a)...

Nádheraaa :)

petruschka řekl(a)...

No to je ale krasavec! Nebo krasavice :)Fotky z ultrazvuku jsem vždycky děsně milovala, pořád jsem je nosila sebou a kochala se :)

Andynka řekl(a)...

GRATULUJEME!! Krásný UTZ !

Rizulka řekl(a)...

Nádherný! Přeji ti, ať si to jen a jen užíváš!

Jarkab1 řekl(a)...

to jsou nááádherný obrázky - všechny!!!!!!

přeju Ti už jen klidné a pohodové - prostě to nejkrásnější období

Anonymní řekl(a)...

Klari,tak tyto obrázky mě dojaly!Jsem ráda,že jsou právě Tvé!!!At jste všichni v pořádku!!!
Petra