sobota 2. května 2009

122.den

...v noci jsem po několikáté vyrazila směr záchod...bylo něco před třetí hodinou ráno...a zjistila jsem, že mě bolí břicho...tak divně a pořád...takže jsem se to snažila zaspat...kolem čtvrtý hodiny, bolest ustupovala a zase se vracela...pak už to bylo častěji a častěji, ale bolest nebyla velká, dalo se to vydržet a dokonce jsem občas i usnula...vstávala jsem kolem sedné hodiny a přemýšlela, jestli je to vončo nebo ne...pak jsem začala špinit a to mě trochu vystrašilo...Tom vylezl docela brzo, tak jsem zavelela směr porodnice,...pro klid duše...Tom přivezl babí, aby pohlídala spícího Matyho a vyrazili jsme...
...na monitoru se objevovalo kontrakce cca 5 min, podle dr. vnitřní nález žádný...ale už si mě tam nechali na čekankách...Tom odjel domu a já tam zůstala sama...na čekankách i na boxech nikdo jinej nebyl...
... v poledne další monitor, nález stejný...měla jsem být doma, jak mi radil Tom, ale já se bála, že něco prošvihnu...
...odpoledne za mnou přijel Tom na návštěvu, Maty se přesunul k babí i na noc, kdyby náhodou něco...chystali jsme se koukat na hokej, Češi proti Slovensku...u hokeje mě vždycky břicho bolelo, tak jsem to chtěla popohnat...ještě předtím jsme si došli 4 patra dolu a 4 patra nahoru pro kafčo do automatu, abych to trošku rozhýbala...u hokeje opravdu přicházeli kontrakce častěji, ale daly se rozchodit, takže pohoda...
...navečer další natáčení, víceméně stejné...Tom odcházel domů s tím, že mě ráno pustí, protože se vlastně nic neděje...
...kolem deváté hodiny, bolesti začali sílit...a já musela prodýchavat...pořád jsem courala do sprchy a na záchod...
...kolem jedenácté už jsem nevydržela ležet a vstávat při každé kontrakci bylo nad mé síly...šla jsem za sestrou, aby mi půjčila míč a já se na něm mohla svíjet, samotná v pokoji a hekat podle libosti...ještě doma jsem si říkala, že hekat nebudu a dejchat jako vlčák taky ne...jak mi to teď přišlo nereálný, já blbec myslela, že to bude větší sranda, když to vydržely ty miliony ženskejch předemnou...v tu dobu přijali jednu maminku, šla rovnou nabox a pár minutek po půlnoci už tam plakalo miminko...jak já jí zaviděla...
...

0 komentářů: