úterý 5. května 2009

125.den

....ráno mi bylo divný, stejně tak sestřičce, která přišla na ranní službu,že mi jí přinesly v noci jen jednou, ale pak mi přišla říct, že Terezka se napucla 25 ml a spala až do rána...takže začala být plně kojená a přestaly jí přikrmovat...další kojo vytáhla 40ml a to už mi řekly ať brzdíme, že je přežraná a bolí jí pak bříško...no jo, ale poruč miminku, aby se necpalo...
...dnes přišla na návštěvu druhá babí a Tom....Matyýsek bohužel stále nemůže, ale už se mi po něm stýská...i on se těší na Terezku, tak mu posílám aspoň fotky a on mi pak volá, že je moc krásná...
...i tuhle noc mi Terezku nepřinesly , protože jí celou prochrápala...je to zlatíčko...

3 komentářů:

Family Foto řekl(a)...

Super záběr!!!! Moc se mi líbí, jak jsi tam zabrala k ručičce i obličejíček.

Lucia řekl(a)...

Jeeej krááásna babmulka,,,GRATULUJEM

Dadouch řekl(a)...

Nádherná fotka ;o) a ještě jednou moc a moc gratuliji a přeji hlavně hodně zdravíčka....