úterý 2. června 2009

153.den

...dnešek je vyloženě DEN BLBEC...Terezce už od narození hnisá pravé oko, dnes teda maximálně, každých pár minut jí ho otírám borovkou a kapu ophtal...
...od víkendu má osypaný obličejík, asi potničky...
...a pokračuje v ublinkávání, ve dne i v noci...
...odpoledne nás čekal ultrazvuk kyčlí...bohužel nedopadl nejlépe a Terezka vyfasovala Frejovu peřinku...což byla poslední kapka dnešního dne..nějak jsem to nečekala a dost mě to zaskočilo...Terezka je z toho nešťastná a já jsem nešťastná, protože jí nemůžu pomoc...musí jí mít pořád a sundat jen na koupání...malá si s tím zatím nedokáže poradit a zbytek dne proplakala...byla neklidná i v noci...
..odpoledne se tu zastavila Katka s Míšou, tak aspoň malé rozptýlení v tom blbém dni...

1 komentářů:

Helen řekl(a)...

To je mi moc líto, že se chudinka musí trápit s tím polštářkem mezi nožičkama. Držím pěsti, ať je brzo dobře.