středa 3. června 2009

154.den

...ráno jsem skočila s Terezkou k doktorce a vyfasovala ATB kapky do oka...a protože malá nejde napolohovat na bok, kvůli té peřince a protože pořád ublinkává, tak mi doporučila Nutriton...
...od ní jsme jeli s babí do sekáče a nakoupila jsem tam Terezce pár hadříků...pospávala v kočárku, ale pořád se budila a pak celé odpoledne opět proplakala a já už pak bulila nad ní bezmocností...večer špatně usínala a tak jsem si jí vzala rovnou k sobě do postele, abych jí ohlídala, kdyby zvracela...
...Terezka spala klidněji než včera, ale já se přesto moc nevyspala...
...snad si zvykne co nejdřív, jinak nevím, kde vezmu sílu fungovat...

5 komentářů:

Family Foto řekl(a)...

Klárčo to je trápeníčko :-((( Držím moc pěstičky!!!!

Gabro řekl(a)...

Je mi jí líto :-(. Přemýšlím, jak by se jí dalo alespoň trošku pomoci a napadla mě Manduca. Je i pro úplně malá miminka, nožičky v ní bude mít od sebe, jak je potřeba a bude u tebe hezky spinkat a cítit maminku... (to jako řešení alespoň na část dne) Co se na to zeptat orthopeda?

Sonya Scrap řekl(a)...

Držím moc pěstičky, zase bude dobře....

JaninkaD řekl(a)...

Brouček malinkej. Je mi jí tak líto. Kdybys chtěla, můžem za tebou o víkendu přijet s manducou, aby sis jí vyzkoušela a ošahala. Abys věděla do čeho jdeš. Neni to zrovna levná záležitost.

Hanka řekl(a)...

Broučínek malá nešťastná, přeju, ať se to brzo upraví!!! nejhorší na tom je, že na peřinku si potom navykne tak, že až ji nebude potřebovat, bude plakat, že ji nemá... :(