pátek 19. června 2009

170.den

...tenhle pátek byl trošku náročnej...hned ráno mě Tom odvezl do Motola na kontrolu, Terezka musela s námi...na štěstí jsou tam moc hodné sestřičky a vzali mě hned první...výsledek bude za měsíc a já si řekla, že to pustím z hlavy,nebudu na to myslet, nebudu se tím trápit, co se má stát to se stane a já se tím teď nechci užírat...chci si užívat sladkou Terkínku a držkatýho Matyho...
...po návratu domů mě čekala debordelizace bytu, pak jsem musela zabalit Matymu tašku, protože odpoledne odjížděl s dědou na celý víkend na chalupu...
...a navečer přijela švagrová Marcela s celou rodinkou okouknout Terezku a přivezli jí dárečky...
...a večer jsem konečně mohla zasednout k tomu nejlepšímu co mi dnes dorazilo...nový objektiv...Canon Objektiv EF 100/2.8 Macro USM...ale nebylo co fotit, tak jsem jen cvakala blbosti a mezi nima i tyčinky na stole...už se těším až s ním vyrazím ven...

2 komentářů:

Martinka řekl(a)...

myslím na tebe a bude určitě všechno Ok!

Kateřina řekl(a)...

Klárko ať je všechno ok!!!!! A koukám, že jsi vytáhla objektiv :-) fotečka je krásná, líbí se mi!!