úterý 2. února 2010

33.den - MANAMANA

...manamana...tutůdutudu....tak tohle mi zní už několik dní v hlavě....stačila jsem tím nakazit Matyho i Toma a pár dalších lidiček...pro ty, kteří nechápou je tu vše vysvětlující videjko....ale pozor, je to fakt nakažlivý.... :o))
...manamana...
...jinak Terk vyskakuje s jistotou  pořád a všude a vlastně většinu dne co je vzhůru prostojí opřená o stůl, židli nebo jiný kus nábytku....nebo taky o mě....ještě včera jsem jí mohla nechat sedět na zemi a nikam se nehla, ale dnes ráno našla způsob jakse svalit a nepraštit a od té doby je stále na útěku...pokaždý, když si stoupne, tak se jí obličejík rozzáří takovou radostí, je spokojená sama se sebou...

 




1 komentářů:

Krista řekl(a)...

Klári, věřím, bo před pár lety jsem se toho taky nemohla zbavit. A nejen já. Letělo to na každé pařbě ;-)