úterý 16. února 2010

47.den - ŽÁBA

...dnes jsem se konečně dokopala a za pomoci maminy nafotila oblečení po Terk, abych ho zkusila dát k prodeji na mimáč...jen teda budu muset najít sílu to tam všechno vložit, vůbec se mi do toho nechce....
...Terrezce prosvítají horní jedničky, ale ještě necinkají o lžičku....je dost protivná a znuděná a pořád hučí, špatně jí i pije a jen na mě visí nebo okusuje co nemá....snad to brzo přejde a bude mít chvilku klid.... 

 
 
                                                             textura: Schamka


...dneska jsme si zavzpomínali s Tomem a Maty se pěkně pobavil... :o)))


1 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Ježkovo oči - DÍKY za tu písničku - taky jsem si zavzpomínala.....


:))))


A fotky jsou moooc pěhný - je mi tak líto, že nestíhám pořád nakukovat.