pátek 12. února 2010

43.den - BAGELY

...Tom je pořád bolavej, tak na jeho přání peču BAGELY, poprvé, ale musím říct, že se povedly...k tomu jsem pekla pro Matyho bábovku, která se tentokrát nepovedla, vypadla z formy na 3 kusy...tak jsme jí jedli lžičkou....Maty tu měl zase na celý den Honzu, tak se nenudil a nebylo mu líto, že nejeli s Tomem lyžovat, jak si plánovali původně...já se odpol urvala a šla do města vyzvednout fotky...koupila jsem si knížku o focení a Tomovi novýho Browna...

4 komentářů:

katcha řekl(a)...

Klárí,mňáááám..to vypadá úžasně...snad to Tomovi zvedlo náladu,až se zmrzačím,zavolám a přijedeš mi uvařit...mám hlad!!!

Kateřina řekl(a)...

Fakt to vypadá skvěle!!!! Závidím :-)

Helen řekl(a)...

To vypadá naprosto úžasně. :-)
Jo, mimochodem máš u mě na blogu ocenění. :-)

Kačka řekl(a)...

Mńam..určo ozkoušim...fotečky jak ze žurnálu :-)