čtvrtek 10. února 2011

10.únor - JANINKA

...dnešek byl moc fajn, dopol přijela Janinka z Prahy, abysme mohly pokecat a zkoušet fotit.plánované focení doma nám překazila Terkis, protože odmítla spát...chtěla si návštěvu taky užít....po obědě jsem zavolala dědovi a poprosila, aby vzal Terkínku ven a my mohly jít s Janinkou fotit do lesa...venku ten čas hrozně uběhnul a my si to užily....Janinka byla velmi trpělivá modelka a já jí tímto moc děkuju a těším se na příště...

JPRD:...ráno šel Tom na magistrát, zjistit, jak je to s povolením našeho vjezdu na pozemek a dozvěděl se, že to rada zamítla...i přesto, že chtěla 5 souhlasů od 5 institucí,které dostala, ....nikdo nebyl proti...takže jsme zbytečně čekali 14 dní na zákaz, kterej námmohli vydat hned....Tom se dozvěděl, že jsme vlastně blbci, když jsme o to žádali....výborně....s poctivostí nejdál dojdeš, bohužel, když nemáš vrata,tak musíš zůstat na zahradě...měla jsem vztek, ale nakonec jsem se tomu musela smát....ouřednický šiml si zařechtal a já doufám, že to bylo naposled....

0 komentářů: