čtvrtek 17. února 2011

17.únor - VAŘÍCÍ DĚDA

...Dnešní ráno bylo náročný...
1.nejdřív jsem při pohledu z okna zjistila, že nám před barákem kácí dva krásný velký smrky....pamatuju si, jaký to bylo náročný, když jsme kvůli zvětšení parkoviště chtěli vykácet obyčejný křoví...a te´d prostě přijeli chlapi z motorovkama a vrrr vrrrrrr a stromy padli k zemi...bylo mi z toho docela smutno....volala jsem to Tomovi, protože když odjížděl dopráce, tak to vypadalo, že řežou jen ty spodní větve, které zasahovali do silnice...nedalo mu to a zavolal na odbor životního prostředí, co to má bejt za akci...dozvěděl se, že si někdo z vedlejšího vchodu stěžoval, že mu ty stromy stíní, což je dost pravděpodobné, jennechápu, proč si nestěžovali dřív, než narostly takhle vysoko...no nic, stejně ten co stíní tam zůstal, protože je zdravej....ty dva ostatní byli nemocnýa tím i nebezpečný, kdyby spadli,...
2.Tom mi volal znova....mluvil se zedníkem, co už dělal na baráku....naše sousedy se ráno pokusil někdo vykrást...byli tam policajti a je víc než pravděpodobný, že zloděj šel přes náš plot a zahradu...na plotě byl totiž přeštíplej ostnatej drát...je to šílený, ještě tam nebydlíme a už nám chodí po zahradě nějaká svině zlodějská a ještě k tomu se chystal vykrást tak hodný lidi...
3. Tom volá po třetí....zase došel písek, musí se objednat ještě kubík na dodělání zbytkuu podlahy...takže zedník si přijel pro peníze, moje poslední určený na nákup a ještě v době, kdy jsme byla na odchodu...radost jsmez toho fakt neměla...ale stihla jsem s Terk vyrazit včas, doběhnou ke špitálu k bankomatu a pak na zastávku busu čekat na příjezd dědy z Jablonce...
...naštětstí po zbytek dne už byl klid...s dědou jsme cestou domů nakoupili maso a další ingredience k uvaření objednanejch dobrot...děda pak vyběhnul ještě pro další maso do jinýho krámu, ale trošičku se zatoutal...naštětstí jsem za ním poslala Matyho, když přišel ze školy atak se vrátili společně... a pak už se je vařilo, ochutnávalo, povídalo, mlsalo, ....

0 komentářů: