pondělí 7. února 2011

7.únor - JPRD: PODŘEZ A JARO

...od rána se na baráku zase maká....dnes by to mělo být všechno hotový....je pak na mě, abych to šla převzít a zaplatit...
...po obědě přišla mamina a protože venku je fakt úplný jaro a nefouká tolik jako o víkendu, tak jsme vyrazily na prochajdu....vzaly jsme to kolem baráčku, abych omrkla jak jsou kluci daleko...dušovali se, že do 17h to bude hotový, já to tipovala spíš na půlnoc...
...venku bylo nádherně, Terk si užívala, že je venku a pobíhala, skákala a podupávala na každým kanálu...snažila jsem se udělat nějakoufotku, ale prostě nevydrží v klidu, tam kde bych chtěla...
...když jsme dorazily domů, tak přivezl děda Matyho z angliny....mamina už musela jít, takjsem se domluvila s ním, že tu zůstane s dětma až zavolají z baráku, že to mám přijít převzít...před šestou volal Tom, že mu hlásili, že to hotový není a nemůžou to dodělat, protože odělali obě brusky...tak děda mohl jet klidně domů a já nemusela už nikam...dorazí to zítra dopol...

0 komentářů: