sobota 18. června 2011

18.červen - FOTOVÝPRAVA

...na dnešek jsem se těšila moc a jsem ráda, že to vyšlo...
...ráno jsme vstali s Terk, a v 8h vyráželi z Kladna...Tom jel s Terkískem za dědou na chalupu a já měla namířeno do Havlíčkova Brodu....kus cesty mě vzal Tom a za Prahu...na čerpačce jsme se srazili s Vencou a já dál jel s ní a Tom pokračoval na chalupu....do Brodu jsme dojely v pohodě a včas....ani jednou jsme nebloudily a přijeli až před barák ke Kačce....tam jsme se chvilu zdrželi apak naskákali do jejího auta a jely na Rozsochatec fotit svatbu, kterou měla domluvenou...šlo jen o obřad a pozovačky v okolí....bylo pod mrakem a vypadalo to, že každou chvilkubude pršet...naštětstí jsme stilhli obřad i pozovačky bez deště...ale jen co jsme pak dojeli domů, tak začalo lejt jako z konve....koupily jsme si nějaký dobrůtky, daly si čaj a kafe a nohy nahoru.,...měly jsme toho plný kecky....v pět hodin jsme se přesunuly dolů do aťasu, kam přišla katkou objednaná vizážistka...Kačka se bechala nalíčit a učesat a chtěla nějakou pěknou fotku na své nové stránky...pak ještě přijela Hanč a byl z toho bezva babinec....líčení afocení trvalo 4 hodiny...kecaly jsme, cpaly se pizzou....prostě pohoda....spát jsme šly po 1h ...teda asi dřív, ale my jsm es Vencou ještě kecaly a usnuly pozdějš...musímto shrnout jako bezva akcičku, i když jen jednodenní, protože hned ráno odjíždíme...

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nadherna fotka!!!