středa 1. června 2011

1.červen - STŘECHA CHA CHA CHA

...táta si ráno skočil nakoupit maso a to co mu chybělo k tvoření...venku bylo hnusně, tak jsem zůstala s Teri doma...pak jsem musela ke kadeřnici,ale děda to s teri zvládnul skvěle....dal jí oběd a po něm spát a Terk šlapala jak hodinky, jakoby to on dělal denně...po sváče a první várce vaření, jsme se šli projít na barák a mrknout jestli přivezli tašky a co se tam děje...už z dálky jsme viděla, že kus střechy je hotovej....padla mi čelist, vůbec jsem nečekala, že už dneska v tom hnusným počasí budou tašky pokládat....byla hotová střecha nad Terezčiným pokojíčkem a chlapi tam ještě byli a makali dál....nemohla jsem s evynadívat a pořád jsem tam achala jak je to krásný...:o))...dali jsme si tam sraz i s druhým dědou, kterej krotil Terk na zahradě a já s tátou prolezla barák a domluvila se s pokrejvačema, kde bude střešní okno...když jsme odcházeli, měli další kus střechy do ulice hotovej...jde to fakt rychle a prý do pátku bude hotovo....táta se pak vrátil k vaření a já ještě navečer zajela na barák s Tomem, aby si i on střechu prohlídnul....

0 komentářů: