sobota 4. června 2011

4.červen - JABLKO SVÁRU

....včerejší radostz dodělané střechy nám pokazilo nedorozumění, ke kterému došlo....všimli jsme si, že výlez ke komínu nám tam dali ten co jsme nechtěli....je teeda lepší, hezčí a taky dražší a pro nás zbytečný....je to výlez pro výtápěný prostor, což u nás nebude....domloouvali jsme se natom obyč, vím, to, byla jsem náhodou přitom, ale střechař tvrdí, že jsme chtěli tenhle....dost hustě se s ním Tom porafal do telefonu, protože ze sebe nenchá dělat vola....přece víme, co jsme chtěli, proč jsme to chtěli a byli jsme u toho oba....no, bude to asi veselý...
...Tom měl na dnešek objednaný auto na odvoz prken, co se nahrmadili při rekonstrukci - trámy, dveře, prkna, futra....prostě pořádná hromada....necháme to odvézt Pavlovi na Valdek, aspon bude mít čím topit v kotli nebo v krbu...auto dorazilo ráno, Tom převzal tu vanu a vrátil se domů...nakládat šel až po obědě....bylo pěkný vedro, tak se pěkně zapotil...když se Terinka vyspala, tak jsem na barák dorazila i s dětma amaminou, která dělala teri dozor, abych mohla Tomovi pomáhat...Tom už tam měl pro Teri připravenej bazének, co jsme dopol koupili a slunečník u pískoviště...z vody byla nadšená, rochnila se tam a cakála....bohužel se najednou zatáhlo, ochladilo a začalo pršet...Teri byla vzteklá, že nemůže bejt ve vodě a ječela a kňučela, takže jí mamina vzala domů a my jsme přeskládali dřevo, které se do auta nevešlo...teda jen část, protože je ho pořád ještě hodně...něco Tom rovnou pálil na ohništi, které kvůli tomu založil...při rovnání dřeva, jsem dostal pořádnou ránu dohlavy a to takovo, že jsme šla k zemi...Matyho napadlo zvednout žebřík, který se mu převrátil v rukou a spadnul mi přímo na hlavu....viděla jsme všechny svatý a myslela jsem, že je po mě...a Mates to pěkně schytal, protože i když víme, že to neudělal schválně, tak dělal blbosti místo toho,a by pomáhal a dopadlo to takhle...

0 komentářů: