čtvrtek 28. července 2011

28.července - LUŽICKÁ JEZERA

...takže...
...ráno vstávačka, snídaně, nanosit všechno do auta, které to dokázalo spolknout, i když tomu Tom nevěřil,...přidělat kola a vyrážíme na sever....celekm na čas, jak jsme chtěli....kousek za Kladnem to otáčíme a vracíme se pro pár věcí domů....a znova vyrážíme...jedeme, jedeme a za Ústím se otáčíme a vracíme do Ústí dát si Mekáč k obědu....jsme tam jak v začarovaným městě....divný jednosměrky, pruhy jen pro busy, vjezd do parkoviště v obchodním cenrtu snížen, takže s kolama na střeše se nevejde....Tom musí vycouvat, vyjet a ujet....za námi už další auta....ale není kamjet, tudíž vjíždíme a jediný možný místo,kterým je busový nádraží...chceme se tamjenotočit, al e najednou za námi padla závora a jsme lapeni....popojíždíme pomaludál a narážíme na jednoho z řidičů....ten nám pobaveně otvírádálkáčem a závoru a my vyjíždíme hledat normální parkoviště...našli jsme ho, našli jsme i mekáč, najedli se a pokračovali v cestě do Německa...do kempu u Lužických jezer jsme dorazili kolem třetí....cestou občas sprchlo, nebe zatažený, kemp spíš prázdnej než plnej....čekala jsemněco fajnovějšího podle referencí, ale budiž....hajzlíky a sprchy čistý, to zatím stačí....za drobného deště stavíme stan...na to, že jsme to dělali jen jednou, před lety, to jde dobře....pak se chvilku válíme a když přestalo pršet, tak nás Tom donutil sednout na kolo a vyrazit jen tak na malou projížďku....po 16h....jeli jsme lážo plážo, zastavovali u jezera, na rozhledně, jeli kudy neměli a pak se vraceli, ale jezero jsme objeli....v 19h jsme byli zpátky....jelo se super, samá rovinka, jen to počasí na prd....takže za sebou máme prvních 21km...
...večer jsme se poflakovali u stanu a pak šli spát.....teri spala pod stanem prvně a byla nadšená....dokonce tam sama usnula, ani jsme u ní nemuseli ležet....