pondělí 4. července 2011

4.červenec - SOUTĚŽ NA FB

...Zedníci už jen štukují...chodbu, schodiště a zbývá ještě koupelna....

...venku je trošku menší zima, tak snad nám na táboře Maty nezmrzne...

...POSLEDNÍ DOBOU NESTAČÍM PRAVIDELNĚ DOPISOVAT BLOG....OHLEDNĚ STAVBY VÍM, CO SE KDY UDÁLO, ALE OSTATNÍ ŽIVOT NĚJAK PLYNE A JÁ ZAPOMÍNÁM...

....zjistila jsem, že jsme sem ani nepsala o soutěži na FB od Megapixelu 22.6. ...šlo o to poslat tam nějaký zajímavý portrét....nechala jsem se vyhecovat od holek a jednu poslala....takovou bláznivou, s Tomem....myslím, že tu někde taky je....a druhý den mi kamarádka venca písla smsku, když jsme byl avenku a nebyla onlina, že jsem vyhrála....výherci byli tři a vybírali je lidi z Megapixelu....což mě potěšilo, protože soutěže o to kdo má víc "lajků" mě neberou....výhrou byl fotoworkshop s Adolfem Zikou na téma Akt a glamour....super, bezva, paráda....jenže ten kurz se konal hned druhý den....a co s Terk?...taže jsem nažhavila telefon a poprosila maminu o hlídání....nemohla na celej den, takže jsem ještě poprosila dědu Járu...takže tohle klaplo a mohla jsme druhej den vyrazit na Prahy...velkou radost jsme měla i z toho, že třetí výherce nemohl na workshop přijet a tudíž se mohl zúčastnit ten, co byl čtvrtý...což byla moje fotící kámoška Katka-Mepha...chacháááá....náhodička veliká, ale prostě to tak vyšlo...takže jsme se druhý den ráno sešly v Praze a workshop si užily...dopol jsme prohlíželi fotky Adolfa Ziky a odpol přišla mladičká modelka a fotili jsme...bylo to fajn, pofotili jsme, pokecali jsme, dobře se najedli a napili....když nebudu mít zrovna aktuální fotku, tak jsme vložím nějakou z workshopu...jako dnes....

0 komentářů: