sobota 30. července 2011

30.červenec - VELKÝ NÁVRAT

...celou nic lilo, nepřestalo ani na chvilku....čekala jsem, kdy nám začne kapat na hlavu, ale stan to vydržel...hned jak se Teri probudila, padlo rozhodnutí, že to balíme a jedeme domu....naházeli jsme do sebe rychle snídani....zbalili všechny věci....naházeli do auta přistavenýho před stan....děti zahnali tak ydo auta a začali jsme balit promáčenej stan....hodili jsme ho do kufru a sami s promáčenými zády sedli do auta a vyrazili jsme směr Jablonec.....byli jsme domluvený, že se cestou domů stavíme u táty....pořád doslova chcalo....Maty mi po pár kilometrech vyčetl, že jsem mu nedala kinedril a je mu blivno.....za chvilku hlásil, že dobrý....přesto jsem mu vrazila igelitku, kdyby bylo nejhůř....a za chvilku bylo....Maty se začíná dávit a zvrací....zvrací do igelitky....do igelitky, která má díru!!!...do toho hlásí Teri, že je jí taky špatně....napomínám jí, že s enemusí opičit po Matym....za chvilkuzaslechu podivné škytnutí,...teri vyletěl dudlík a má trochu poblitou bradu....ve vteřině z ní letí obloukem do klína raní sunar a banán....uáááááááááá....musíme zastavit někde na čerpačce a umejt jí a převlíknout....jako na potvoru tu žádné nejsou a Terk usíná komplet poblitá...takže frčíme dál....do toho hlásí Tom, že mu asi praskne močák jestli nedojedem k nějaký čerpačce co nejdřív....takže mě zbejvá se z toho všeho neposrat....přijíždíme do Jablonce, kde Tom tankuje a jde na záchod....vrací se s voňavým autíčkem,které dostal jako dárek...náhoda?....těžko, asi smrděl z poblitýho auta :o))....u táty si dáváme horkou hovězí polívku všichni....Terk šla teda rovnou z auta do vany, osprchovat a komplet převlíct....po obědě a kafi a vyrážíme už domů.....pořád prší....prší....prší....
...vynosili jsme nahoru všechny věci, včetně sedačky, kterou jsem komplet rozebrala a doufám, že jí ještě někdy dám dohromady...vydrbala jsem jí a dala sušit....v tomhle počasí bude schnout týden...
...a pak přijeli na kafe Přibylíci....vrátili se v noci z Chorvatska, tak nám nádšeně vyprávěli...i přes déšť,zimu a bouřky se měli skvěle....

0 komentářů: