čtvrtek 22. května 2008

104.den

...dnes jsme se vydali odpoledne s Matym na Valdek rozloučit, protože zítra letí ségra Katka s rodinkou na dovču do Tunisu...cestou na bus jsem si cvakla koleje, přes které jsme si zkracovali cestu (určitě se k nim brzo jako k tématu vrátím) a pak jsem zkoušela vyfotit jejich želvu, která se snažila uniknout ze své bedny,... nikdy bych neřekla jak může mít želva rychlé pohyby, tolik rozmazaných fotek jsem nečekala, potvůrka jedna...


3 komentářů:

Iva Veselá řekl(a)...

Jé také vidím koleje, tak a teď nevím, které jsou lepší zda ty s kolejnicí uprostřed nebo ty první, oboje jsou působivé ... mám v plánu ještě jedny koleje, jen doufám, že je stihnu vyfotit než odkvetou vlčí máky

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Kráásný koleje, mám pro ně slabost a vidím, že sis na ně asi i lehala, snad tě nevyháněli jako potencionálního sebevraha :-))

dib řekl(a)...

hm, ta lajna z jedné kolejnice je zajímavá, nezvyklá...