pátek 16. května 2008

98.den

...dnes Matýsek našel v družině korunu, vychovatelka mu řekla, ať si jí schová pro štěstí....a vyšlo to...řekla bych, že měl šťastný den...při tréninkovém zápase dal gól, což je pro něj jako pro brankáře svátek....při nákupu v Tescu, kam teď musíme chodit kvůli kartičkám fotbalistů, dostal u pokladny kartičku s trenérem, která mu chyběla a kterou si moc přál....ale hlavně, jsme v Tescu potkali Pavla Pateru a Frantu Kaberleho, pro neznalé upřesňuji, že jde o hokejisty...Mates byl naprosto ohromen....a mě pak došlo, že jsem je měla vyfotit, foťák přece tahám pořád sebou...ale jsem plachá...za to Tom ne...vzal foťák, Matyho a vyrazili je hledat po Tescu...za chvilku se vrátili se 2 fotkama, tak tady jedna je...Maty je spokojenej a chce si jí dát jako tapetu na plochu svého počítače... :o)

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak Klari, tohle je úlovek ;)

Sarah řekl(a)...

A mně se musí speciálně říct, že jsou ti pánové něčím zajímaví. Jsem já to barbar :-)

katcha řekl(a)...

Půjč mi matýska na čerpačku,patera je tam každou chvilku a pořád se tváří plaše,chodí tam ráno na kobližky....

Mony řekl(a)...

Téda to je super úlovek...já bych taky měla strach vytáhnout foťák ;-)

Kičína řekl(a)...

Matymu gratuluju, pro něj je to určitě veliká sláva:-)

Gabiks řekl(a)...

To je super úlovek, Matymu gratuluju a ať se ho to štístko ještě dlouho drží ;).
A to pozadí fotky trošku asociuje reklamu na Kofolu :))

dib řekl(a)...

to je mazec :-) maty musel být blažený :-)
já bych ovšem nezaregistrovala ani kdyby kolem mně šel sean connery, jehož ksicht (si myslím) znám.. su ignorant.